Τα εξυπνότερα tips για να τρως περισσότερα φρούτα και λαχανικά

0

Μη νιώθεις ότι μόνο εσύ δεν μπορείς ή δε θέλεις να βάλεις στη διατροφή σου φρούτα και λαχανικά. Συμβαίνει σε πολλούς, για αυτό κι εμείς σου προτείνουμε μερικούς έξυπνους τρόπους ώστε να τα εντάξεις στην καθημερινή διατροφή σου ή να καταφέρεις να αυξήσεις τις ποσότητες που καταναλώνεις.

Κατανάλωσε την παραδοσιακή χωριάτικη σαλάτα (ντομάτα, αγγούρι, ελιές, κρεμμυδάκι και τυρί φέτα με λιγότερα λιπαρά)ως κύριο γεύμα.

Τρίψε ένα φρέσκο κολοκυθάκι στην ομελέτα σου και μετάτρεψέ την σε gourmet πιάτο.

Το βερίκοκο και το κεράσι σε ένα στραγγιστό ημιαποβουτυρωμένο παγωμένο γιαούρτι το μετατρέπουν σε «παγωτό» με γεύση καλοκαιρινού φρούτου.

Μην παραμελείς να τρως τα παραδοσιακά μας λαδερά πιάτα: μελιτζάνες ιμάμ, τουρλού μπριάμ κ.α. Απλά ελάττωσέ το ελαιόλαδο και απόφυγε το τηγάνισμα.

Ακόμη και ένα μπολ καλοκαιρινά φρούτα με ένα ποτήρι αριάνι ή γάλα μπορεί να είναι ένα γρήγορο, υγιεινό και γευστικό πρωινό.

Φτιάξε μια κρύα σούπα που αποτελεί μία νόστιμη λύση με λίγες θερμίδες. Μια σούπα χαμηλών θερμίδων στην αρχή του γεύματος φέρνει το αίσθημα του κορεσμού με αποτέλεσμα στη συνέχεια να τρώμε λιγότερο.

Εκμεταλλεύσου την ντομάτα, το κολοκυθάκι, τις πιπεριές και τις μελιτζάνες και φτιάξε π.χ γκασπάτσο.

Λάτρεψε το καρπούζι. Πάνω απο το μισό του καρπουζιού αποτελείται απο νερό. Έτσι μας βοηθάει να ξεδιψάσουμε τρώγοντας παράλληλα κάτι γλυκό και λαμβάνοντας πολύτιμα θρεπτικά συστατικά.

Ένα πιάτο ψητά λαχανικά είναι και νόστιμο και τέλειο για το πρόγραμμά σου. Συνδύασε μανιτάρια με κόκκινες πιπεριές, μελιτζάνες με ψητά κρεμμύδια, καρότα με σπαράγγια και σκόρδο και απόλαυσε όλη τη γεύση χωρίς τύψεις.

Αυτοσχεδίασε και συνδύασε με τυρί χαμηλό σε λιπαρά (cottage), γιαούρτι, λίγα καρύδια ή αμύγδαλα και 1 κουταλιά ελαιόλαδο.

Δημιούργησε δροσιστικούς χυμούς με βάση το πεπόνι ή το καρπούζι, προσθέτοντας τα αγαπημένα σου φρούτα, τριμμένο πάγο, φύλλα δυόσμου ή και μαιντανού.

Αντικατάστησε όλα τα επιδόρπια με φρούτα και δες τον δείκτη της ζυγαριάς να κατεβαίνει. Δοκίμασε ψητό ανανά με ρούμι, φράουλες με γλυκαντικά (αντι για ζάχαρη) και λικέρ, ψητά ροδάκινα με μέλι και κανέλα, παγωμένη μπανάνα με επικάλυψη κουβερτούρας ή ψητή μπανάνα με παγωτό χαμηλό σε λιπαρά κτλ.

Το είδαμε εδώ

.........................................................................................................................................
loading...


Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε like… η κοινοποιήστε το και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!