BREAKING NEWS
latest

Ιερός Λόγος



ΕΡΜΗΣ Ο ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΣ

«τούτου του Πνεύματος όλα χρείαν έχουσιν, ότι αυτό βαστάζει τα πάντα, και τα πάντα ζωογονεί και τρέφει, και κρεμάται από την πηγήν του Πατέρα, και είναι εν και υποστατικόν»
 «ακοιμήτου πυρός όμματι γρήγορε δρόμον αιθέρος ζωογονών ηλίου θέρμην κράτυνον λέλαπι. Μεθηστών νέφη τούνομα μη χωρών εν κόσμω. Άφθιτον αένναον πανεπίσκοπον, επί φόβον όμμα. Πατέρα όλων Θεόν όντα μόνον. Από ουδενός έχοντα αρχήν έγνω και ένα μετά σε όντα μόνον εκ σου, γεραίρω υιόν ον ρώμη απορρήτω και οξυτέρα φωνή ίδιον ευθύς αφθόνως και απαθώς και αγεννήτως λόγον εγεννήσας. Θεόν όντα την ουσίαν εκ της ουσίας. Ως σου του πατρός την εικόνα πανομίαν φέρει. Ώστε εκείνον εν σοι σε δε εν εκείνω κάλλος έσοπτρον αλλήλεφραντον πρόσωπον Ην φως νοερόν εκ φωτός νοερού, και ην αεί νους νοός φωτεινότερον και πνεύμα πάντα περιέχων. Και ουδέν έτερον ειή εκτός τούτου. Ο Θεός ουκ άγγελος. Ουκ ουσία τις. Πάντων γαρ κύριος και πατήρ και Θεός. Πάντα υπ’ αυτόν και εν αυτώ εστίν. Ο γαρ λόγος αυτού παντέλειος ων και δημιουργικός εν γονίμω φύσει και γονίμω ύδατι έγκυον το ύδωρ εποίησεν, του ορφέου προσευχή ορκίζω σε εις Πατρός Θεού μεγάλου σοφόν έργον. Ορκίζω σε Αυδήν Πατρός την εφθέγξατο πρώτον. Ήνικα κόσμον άπαντα εαίς βουλαίς στηρίξατο. Ορκίζω σε εις του μονογενούς αυτού λόγου και του πνεύματος του τε παν περιέχων ος ίλεως ίλεως ίλεως έστω».

Γιατί, ο λόγος αυτού, αφού προήλθε, όντας απόλυτα τέλειος, και γόνιμος, και δημιουργός, πέφτοντας σε γόνιμη φύση σε γόνιμο νερό και το νερό την κατέστησε έγκυο. Η πυραμίδα λοιπόν, η οποία υπόκειται στη φύση και στο νοερό κόσμο, γιατί έχει άρχοντα που βρίσκεται από πάνω τον Δημιουργό Λόγο του Δεσπότη των πάντων, ο οποίος είναι μαζί με εκείνον πρώτη δύναμη, αγέννητη, απέραντη, η οποία προέκυψε από εκείνον, και βρίσκεται από πάνω, και εξουσιάζει όσα δημιουργήθηκαν απ’ αυτόν, είναι δε ο πρόγονος του απόλυτα τέλειου, και τέλειος και γόνιμος γνήσιος υιός. 

Και αυτά που είπα προηγουμένως, εσύ δεν τα κατανόησες, η φύση του νοερού αυτού Λόγου είναι η φύση γεννητική, αυτό, όπως ακριβώς η γέννησή του, ονόμασέ το ή φύση, ή συνήθεια, ή όπως θέλεις να το ονομάσεις, κατανοώντας αυτό μόνον, ότι είναι τέλειος σε τέλειο, και από την τελειότητα, τέλεια αγαθά εκτελεί, και δημιουργεί και ζωοποεί, επειδή λοιπόν συγκρατείται από τέτοιου είδους φύση, με καλό τρόπο αυτό αποκαλείται. Και ο ίδιος αυτός, στον πρώτο λόγο των προς τον Τατ Διεξοδικών, έτσι μιλάει για το Θεό. 

Ο Λόγος του Δημιουργού, παιδί μου, είναι αιώνιος, κινείται από μόνος του, δεν αυξάνεται, ούτε μειώνεται, είναι αμετάβλητος, μοναδικός άφθαρτος, πάντα είναι όμοιος με τον εαυτό του, και ίσος και ομαλός, σταθερός, παρατασσόμενος σωστά, ο οποίος είναι ένας, αυτός που είναι μετά από τον Θεό που ήδη είχε αναγνωριστεί από πριν, και φανερώνει νομίζω, δια μέσου βέβαια αυτού εδώ, τον Πατέρα.

Το να κατανοήσεις τον Θεό είναι βέβαια δύσκολο, ενώ να τον εκφράσεις είναι αδύνατον, γιατί ακόμα κι αν μπορείς να τον κατανοήσεις με τη νόησή σου, είναι αδύνατο να υποδουλώσεις το ασώματο με το σώμα, και ούτε είναι δυνατόν να καταληφθεί το τέλειο από το ατελές, και είναι δύσκολο να έρθει σε επικοινωνία το αιώνιο μ’αυτό που έχει λίγο χρόνο, γιατί το ένα, απ’τη μεριά υπάρχει για πάντα, ενώ το άλλο παρέρχεται, το ένα είναι αληθινό, το άλλο σκιάζεται από τη φαντασία.

 Όση λοιπόν διάσταση υπάρχει ανάμεσα στο ασθενέστερο και στο ισχυρότερο, και στο χειρότερο, τόσο πολύ διαφέρει το θνητό από το θεικό και το αθάνατο. Αν λοιπόν κάποιο ασώματο μάτι βγεί έξω από το σώμα, με σκοπό να δεί το καλό, και πετάξει προς τα πάνω, και αιωρηθεί, και ζητώντας να δεί σχήμα, όχι σώμα, όχι ιδέες, αλλά περισσότερο εκείνο που έχει δημιουργήσει αυτά, το ήσυχο και γαλήνιο, το στερεό και το αμετάβλητο, το ίδιο πάντα και μοναδικά, το όμοιο με τον εαυτό του, το οποίο με κανένα άλλο δεν είναι όμοιο, ούτε ανόμοιο με τον εαυτό του, και πάλι αυτός ο ίδιος. 

Μέχρι τώρα λοιπόν, τίποτε για εκείνο το ένα και μόνο αγαθό δεν είπες, θεωρώντας το αδύνατον γιατί όλη η δύναμη αυτός είναι, και ούτε να διανοηθείς ότι σε κάτι αυτός υπάρχει, ούτε και πάλι έξω από κάτι, γιατί αυτός, καθώς είναι απέραντος, είναι το όριο των πάντων, και χωρίς να εμπεριέχεται σε τίποτα, εμπεριέχει τα πάντα, γιατί ποια διαφορά υπάρχει ανάμεσα στα σώματα και τα ασώματα, και σ’αυτά που γεννιούνται και στο αγέννητο, και μεταξύ αυτών που υπόκεινται στη ανάγκη και σ’αυτά που εξουσιάζουν τον εαυτό τους, ή ανάμεσα στα επίγεια και τα επουράνια, και στα φθαρτά και τα αιώνια; Όχι ότι το ένα απ’αυτή τη μεριά είναι αυτεξούσιο ενώ το άλλο υπόκειται στην ανάγκη και ότι αυτά που βρίσκονται κάτω, επειδή είναι ατελή, είναι φθαρτά; 

Γιατί δεν είναι εφικτό να παρέχουμε αυτά τα μυστήρια στους αμύητους, αλλά ακούστε με το νου, ένα μόνον υπήρχε φως νοερό, πριν από το νοερό φως, και πάντα υπάρχει νους φωτεινός του νου, και τίποτε άλλο δεν υπήρχε παρά η ενότητα αυτού που υπάρχοντας πάντα μέσα στον εαυτό του, πάντα παρέχει τα πάντα στο δικό του νου, και στο φως και το πνεύμα. Εκτός απ’αυτό, ο Κύριος των πάντων, και Πατέρας, και Θεός, και πηγή, και ζωή, και δύναμη, και φως, και νους, και πνεύμα, και τα πάντα υπάρχουν σ’αυτόν και απ’αυτόν. 

Εάν δεν ήταν πρόνοια του Κυρίου των πάντων, ώστε με το λόγο τούτο να σας αποκαλύψω αυτά, ούτε κι εσάς θα σας κατείχε τώρα διακαής πόθος, για να με ρωτήσετε γι’αυτό, τώρα λοιπόν ακούστε και τον υπόλοιπο λόγο. Αυτό το πνεύμα, για το οποίο μίλησα πολλές φορές προηγουμένως, το έχουν όλοι και όλα ανάγκη, γιατί συγκρατώντας τα πάντα σύμφωνα με την αξία τους, δίνει ζωή στα πάντα, και τα τρέφει, και από την άγια πηγή εξαρτάται, υπάρχοντας πάντα ως βοηθός στο πνεύμα και στη ζωή πάντων, όντας γόνιμη μονάδα.

Και είπε,λέει,ο Όσιρις: Και μετά,μέγιστο και αγαθό πνεύμα, πως εμφανίστηκε όλη η γη; Και είπε το μεγάλο αγαθό πνεύμα. Με τάξη, και με αποξήρανση, όπως είπα, και αφού τα πολλά νερά διατάχθηκαν να υποχωρήσουν από εκεί που βρίσκονταν, αποκαλύφθηκε όλη η γη γεμάτη λάσπη, και τρέμοντας, όταν ο ήλιος έλαμψε ξανά, και καίει τα πάντα συνεχώς, και ξηραίνοντάς τα, η γη στηριζόταν στα νερά και περιέχονταν από το νερό. 

Ο Κύριος και Δημιουργός των πάντων,φώναξε έτσι, να γίνει η γη και να φανεί το στερέωμα, και αμέσως άρχισε να δημιουργείται η γη. Και είπε ο Όσιρις: τρισμέγιστο αγαθό πνεύμα, θέλεις να μας περιγράψεις πότε αποκαλύφθηκε η γέννηση του ήλιου; Αποκαλύφθηκε από την πρόνοια του Κυρίου των πάντων. Έγινε δε η γέννηση του ήλιου από τον Κύριο των πάντων, διά μέσου του αγίου και δημιουργικού λόγου αυτού. Και ο Κύριος των πάντων, αμέσως φώναξε δυνατά, μέσω του δικού του αγίου, και νοητού, και δημιουργικού Λόγου. 

Να γίνει ο ήλιος, και καθώς το είπε αυτό, αποσπάστηκε η φύση από το δικό της πνεύμα και υψώθηκε από το νερό, επειδή η φωτιά εξαρτάται από τη φύση που ανέρχεται προς τα πάνω, κι εννοώ την φωτιά την καθαρή από προσμίξεις, και τη φωτεινότατη, και τη δραστικότερη, και τη γονιμότερη. Λέει λοιπόν ο Θεός στα κτίσματά του: Είναι λοιπόν ανάγκη να χορηγήσω σε σας αυτήν την εντολή που σας έχει δοθεί διά μέσου του Λόγου μου, γιατί αυτόν το νόμο έχετε.

Αν λοιπόν συμφωνούμε ότι δύο είναι τα όντα, το δημιουργούμενο και αυτό που δημιουργεί, αν ενωθούν γίνονται ένα, το ένα προηγείται και το άλλο έπεται. Προηγείται βέβαια ο δημιουργός Θεός και έπεται το δημιούργημα, ότι κι αν είναι αυτό. Και εξ αιτίας της μεγάλης ποικιλίας των δημιουργημάτων επαγρυπνεί, φοβούμενος μη προσαρτήσει στον Θεό ταπεινότητα και παραλογισμό. Γιατί, μία αντίληψη έχει αυτός, να κάνει τα πάντα, κι αυτό είναι το χαρακτηριστικό του Θεού, όπως ακριβώς η ποίηση το σώμα. 

Και τίποτε κακό δεν υπάρχει σ’αυτόν που δημιουργεί, ούτε τίποτα απ’όσα θεωρούνται αισχρά. Γιατί αυτά είναι τα πάθη, αυτά που έρχονται μαζί με τη γέννηση, όπως ακριβώς η σκουριά στο χαλκό και η βρωμιά στο σώμα. Αλλά ούτε ο χαλκουργός δημιούργησε τη σκουριά, ούτε αυτοί που γέννησαν δημιούργησαν τη βρωμιά.

Έπειτα,στον ζωγράφο βέβαια είναι δυνατό να φτιάξει και ουρανό και γη και θάλασσα και θεούς και ανθρώπους και όλα τα μη λογικά και τα άψυχα και στον Θεό δεν είναι δυνατό να κάνει τα πάντα; Πόσος παραλογισμός και άγνοια για τον Θεό! Γιατί αυτοί πάσχουν από το μεγαλύτερο δεινό απ’όλα, γιατί αν και λένε ότι είναι ευσεβείς απέναντι στον Θεό και τον ευλαβούνται, με το να μην του αναγνωρίζουν όμως τη δημιουργία των πάντων, τίποτε δε γνωρίζουν για το Θεό και εξ αιτίας της άγνοιά τους αυτής διαπράττουν τη μεγαλύτερη ασέβεια, περιβάλλοντάς τον με πάθος, υπεροψία ή αδυναμία. 

Γιατί αν δεν δημιουργεί τα πάντα, δεν τα δημιουργεί από υπερηφάνεια, ή από αδυναμία, πράγμα που αν το υποστηρίξουμε, είναι ασέβεια. Γιατί ο Θεός μόνον ένα πάθος έχει, το αγαθό, και ο αγαθός δεν είναι ούτε υπερήφανος ούτε αδύναμος. Γιατί τέτοια αγαθότητα έχει ο Θεός, δηλαδή όλη τη δύναμη για να δημιουργεί τα πάντα. Γιατί οτιδήποτε γεννήθηκε, από τον Θεό έχει γεννηθεί, το οποίο σημαίνει ότι γεννήθηκε από το αγαθό και απ’ αυτό που μπορεί να δημιουργεί τα πάντα.

ΠΡΟΦΗΤΙΚΟΣ  ΘΡΗΝΟΣ  ΤΟΥ   ΕΡΜΗ  ΤΡΙΣΜΕΓΙΣΤΟΥ   ΠΡΟΣ  ΤΟΝ  ΑΣΚΛΗΠΙΟ

«…… Θα’ ρθει μια μέρα που θα φανεί, ότι μάταια οι Αιγύπτιοι φύλαγαν τη λατρεία των θεών, με ευσεβές πνεύμα και συνειδητή θρησκεία, και όλη η θεία λατρεία τους θα νικηθεί, αφού δεν εξυπηρέτησε κανένα σκοπό. Η Θεότητα θα αφήσει τη γη και θα ξαναγυρίσει στον ουρανό, θα εγκαταλείψει την Αίγυπτο και η χώρα που ήταν κάποτε η έδρα των ιερών ιδεών, θα είναι άδεια και στερημένη από την παρουσία των θεών.
Γιατί ξένοι θα γεμίσουν την περιοχή αυτή και τη γη. Όχι μόνο θα ξεχαστούν οι ιδέες, μα – τύχη ακόμα πιο σκληρή – στο όνομα του νόμου, ας πούμε, θα απαγορεύονται και θα καταδιώκονται η θρησκεία, η ευσέβεια, η θεική λατρεία. Τότε, αυτή η ιερή χώρα, ο τόπος των ναών και ιερών, θα είναι γεμάτη πτώματα και τάφους.
Γιατί κλαίς Ασκληπιέ;  Αυτό που είναι ακόμα πιο οδυνηρό, πιο αξιοθρήνητο, είναι ότι η ίδια η Αίγυπτος θα υποκύψει σ’ αυτή την επιρροή. Θα μεθύσει με τα χειρότερα κακά. Αυτή η ίδια ιερή χώρα, ερωμένη της θεότητας, αγαπημένη της αγιότητας και της ευσέβειας, θα δώσει το παράδειγμα για τις χειρότερες πράξεις σκληρότητας. Οι άνθρωποι θα εμπνέουν τόση αποστροφή, που θα πάψει να θαυμάζεται ο κόσμος….., θα προτιμούν το σκοτάδι αντί το φως, ο θάνατος πιο χρήσιμος θα μοιάζει από τη ζωή.
Οι άνθρωποι δε θα σηκώνουν πιά τα μάτια προς τον ουρανό, ο άνθρωπος πού πιστεύει θα θεωρείται τρελός, ο άπιστος θα περνιέται για σοφός, οι τρελοί θα θεωρούνται δυνατοί, οι αχρείοι σαν άνθρωποι καλής πίστης… Ναι, πίστεψέ με: όποιος αφιερώνεται στη λατρεία της ψυχής, θα το κάνει με κίνδυνο της ζωής του. Ένας νέος νόμος θα υπάρχει: δε θάχει τίποτε να κάνει με ότι είναι ιερό, με τίποτε θρησκευτικό πού να’ ναι αντάξιο του ουρανού και των ουράνιων κατοίκων του, κανένας δε θα πιστεύει σ’ όλα αυτά. Θα υπάρχει ένα οδυνηρό χάσμα, ανάμεσα στους θεούς και τους ανθρώπους.
Μόνο οι άγγελοι της καταστροφής θα μείνουν ανακατεμένοι με τους ανθρώπους, θα τους οδηγήσουν, τους ταλαίπωρους, σε κάθε αμαρτία της περηφάνειας, σε πολέμους, λεηλασίες, απάτες, σε κάθετι αντίθετο στην πραγματική φύση της ψυχής….
Ω Αίγυπτος! Αίγυπτος!  Απ’ όλες σου τις ιδέες μόνο μύθοι θα επιζήσουν και οι μεταγενέστεροι δε θα πιστεύουν πιά σ’ αυτούς. Μόνο οι λέξεις θα μείνουν, σκαλισμένες στην πέτρα, να μαρτυρούν για την ευσέβειά σου…..»

Τα λόγια αυτά του Ερμή Τρισμέγιστου είναι χαραγμένα στο Ναό της Ντέντερα στην Αίγυπτο.
Σπαραχτικός ο θρήνος του Ερμή αλλά και προφητικός. Οι «θεοί» ήρθαν κάποτε στην Γη, ώστε να εκπολιτίσουν το πρωτόγονο ανθρώπινο γένος.

 Αυτό δεν ήταν εύκολο στην αρχή γιατί υπήρχαν και κακές δυνάμεις ανακατεμένες με τους ανθρώπους. Δώθηκαν μάχες για να εξαφανιστεί το κακό από την Γη. Όταν τελείωσε η αποστολή τους έφυγαν. Άφησαν όμως, την Χρυσή Διδαχή τους, ώστε οι άνθρωποι να γίνουν πολιτισμένα όντα. Ο Ερμής Τρισμέγιστος,ήταν ο πρώτος που μίλησε για τον Τριαδικό Θεό και η γνώση του μεταφράζεται στο Μαντείο των Δελφών. 

Τα Ιερά Μυστήρια σε αυτό αποσκοπούσαν, όπως τα «Ισιακά Μυστήρια», τα «Καβείρια Μυστήρια», τα «Ελευσίνια Μυστήρια».  Όταν έφυγαν αυτοί οι θεοί, άφησαν πίσω τους μορφωμένους Ιερείς, ώστε να συνεχίσουν το θεάρεστο έργο τους και να κυβερνιούνται οι άνθρωποι με σύνεση και δικαιοσύνη. 

Οι βασιλείς διδάσκονταν από αυτούς τους Ιερείς τα  Μυστήρια της θείας Κοινωνίας, ώστε όταν θα ερχόταν η ώρα να κυβερνήσουν, να εφάρμοζαν τουςΙερούς Νόμους που άφησαν παρακαταθήκη οι θεοί. Αυτό για κάποια περίοδο εφαρμόζονταν, αργότερα όμως ιερείς και βασιλείς χειρίστηκαν την δύναμη προς όφελός τους και κυβέρνησαν με αδικία και αλαζονεία.

Οι λαοί υπόφεραν και τραβούσαν τα δεινά των εξουσιαστών. Στην συνέχεια Ήρωες αναλάμβαναν να φέρουν πάλι την δικαιοσύνη και την δημοκρατία στο στερημένο λαό. Και εκεί που τα ήθη ανέβαιναν και γινόντουσαν θεία, κατόπιν το ανθρώπινο στοιχείο ξέπεφτε ξανά στα ανθρώπινα πάθη και εφάρμοζε την Κρόνια αντίληψη της τυρρανίας και του σκοταδισμού. Τότε το κακό βασίλευε ξανά και πάλι μαζί του ο ξεπεσμός. 

Μια ιστορία που επαναλαμβάνετε μέχρι σήμερα. Σήμερα όμως δεν υπάρχουν πια Ήρωες παρά μόνο υποταγμένοι και ανθρωπάκια… Όλα ξέπεσαν στο βωμό του κέρδους και της απληστίας. Πράγματι μόνο οι άγγελοι της καταστροφής έμειναν ανακατεμένοι με τους ανθρώπους… για να μας οδηγήσουν και πάλι στην Κρόνια αντίληψη του Βάαλ (θεού του μίσους και της κακίας).

 Η πρώτη εξαπάτηση του ανθρώπου,  υποτίθεται ότι έγινε από το «Δράκοντα» στον παράδεισο. Μόνο που στα χρόνια μας ο «Δράκοντας» έρχεται υπο τη μορφή του "Γκρίζου" και τα «απαγορευμένα φρούτα» προσφέρονται υπο τη μορφή των μεγαλοπρεπών υποσχέσεων και της απόκρυφης τεχνολογίας, που θα δώσει υποθετικά στην «ελίτ» των ανθρώπινων παραληπτών-δυναστών, θεικές δυνάμεις επιβολής στα συντροφικά τους ανθρώπινα όντα.

Ωστόσο υπάρχει πάντα μια ουράνια φυλή ανθρώπων  εδώ πάνω στην Γη  που σκοπός της αποστολής τους είναι η απονομή της δικαιοσύνης! Η Ιστορία ποτέ δεν χάνεται… στροβιλίζεται σπειροειδώς στον Αιθέρα και επιστρέφει ως Ειμαρμένη!
Πρώτος από τους αρχαίους πρόγονούς μας, ο Ερμής είχε μιλήσει για τον Τριαδικό Θεό και είχε επεξηγήσει πλήρως τον Θεό. 

Στην συνέχεια, όλοι σχεδόν οι Έλληνες φιλόσοφοι συνέχισαν την Ερμητική διδασκαλία  και στράφηκαν στον ένα και μοναδικό Θεό. Χρησμοί αρχαίων Ελλήνων φιλοσόφων προείπαν τον ερχομό του Κυρίου, καθώς και το περίφημο Μαντείο των Δελφών, προφήτεψε τον ερχομό του Κυρίου. Σε συνάρτηση, με την αρχαία ελληνική θρησκεία, όλα αποτελούν συνέχεια της πίστεως σ’ έναν Θεό. 

Αυτά όμως δεν διδάσκονται σε κανένα διδακτικό βιβλίο, και έτσι από μικρή ηλικία στο σχολείο μας έλεγαν μόνο για Εβραίους, και εβραικής καταγωγής ανθρώπους που προείπαν για τον ερχομό του υιού του Θεού, όπως για την εμφάνιση του «θεού» στον Μωυσή, για το γένος του Αβραάμ, και για πολλούς άλλους Εβραίους προπάτορες. Και αυτά συνεχίζονται μέχρι σήμερα να διδάσκονται στα σχολεία. Τι αποπροσανατολισμός είναι αυτός;  

Κι όταν γίνεται λόγος για κατακλυσμούς, αυτό που εμείς πληροφορούμαστε από τις τάξεις του Δημοτικού Σχολείου ακόμη… είναι ο κατακλυσμός του Νώε. Σύμφωνα και με το Έπος του Γιλγκαμές (Ηρακλής) , η λέξη Νώε σήμαινε κιβωτός και δε σήμαινε κάποιο πρόσωπο, και μπαίνουν στη μέση οι Εβραίοι, υιοθετώντας τον κατακλυσμό του Δευκαλίωνα, ο οποίος έλαβε χώρα αρκετά χιλιάδες χρόνια πιο πρίν, κάτω από διαφορετικά ονόματα; 

Επίσης, αν ο Νώε είχε στείλει δύο περιστέρια για να ελέγξει τη στάθμη των νερών του κατακλυσμού, κάτι ανάλογο που είχε κάνει ο Ιάσονας πολύ πιο πρίν (χρονικά) όταν έστειλε δύο περιστέρια για να βρούν πέρασμα ανάμεσα από τις Συμπληγάδες Πέτρες… Και μιλούν οι Εβραίοι για τον Νώε και την οικογένειά του, που λόγω της αφοσίωσης και της ευσέβειάς τους προς τον Θεό, σώθηκαν απο εκείνο το σωστικό σκάφος (κιβωτό), που κατασκεύασε ο Νώε με προτροπή του θεού της Παλαιάς Διαθήκης, και μετά τον κατακλυσμό το σκάφος προσάραξε στο όρος Αραράτ. Και έπειτα οι γιοί του Σημ, Χαμ και Ιάφεθ είναι αυτοί που έγιναν οι γενεάρχες της φυλής των Σημητών, των Χαμιτών και της Ιαπετικής.

 Έτσι κατά την Βίβλο των Εβραίων, όλος ο κόσμος είναι απόγονος των παιδιών του Νώε… Ίσως, από την δοξασία αυτή προβάλλει η έντονη επιθυμία της σκοτεινής πλευράς του Σιωνισμού για την παγκόσμια κυριαρχία…

Αναγκαζόμαστε να ψάχνουμε την αληθινή ιστορία μόνοι μας (ευτυχώς έχουμε την ιστορία μας) για να μας αποκαλυφθεί η αλήθεια. Ο Μωυσής όσο και οι Εβραίοι Προφήται, ποτέ δεν ετόλμησαν να πούν, ότι ο Θεός είναι τρισυπόστατος, τρία πρόσωπα και τρείς υποστάσεις: Πατήρ, Υιός και Άγιο Πνεύμα, διότι οι Εβραίοι ήταν συνηθισμένοι στην πολυθεεία και είχαν πλάσει πολλούς θεούς, έτσι ώστε ο Μωυσής (Οσαρσήφ) έπρεπε να πλάσει την λατρεία ενός Θεού και να ονομάσει τους Εβραίους (περιούσιον λαό).

Θα πρέπει κανείς να ψάχνει την ιστορία βήμα προς βήμα για να ξεδιαλύνει τα θολά νερά.
Οι ισιακές τελετές φαίνεται ότι χάθηκαν για πάντα. «Αυτό που διασκορπίζεται», φαίνεται, ότι θα μείνει έτσι αιώνια. Οι παλιοί θεοί έχουν όλοι φύγει, και, πάνω στα ίχνη των κατεστραμένων τους ναών, άφησαν τα σημάδια τους.

 Τα Ιερά Μυστήρια, μπορεί να μην χάθηκαν για πάντα, αλλά να παραμένουν «ανοικτά» για όσους επιθυμούν να μάθουν την αλήθεια. Και αυτή η αλήθεια βρίσκεται στην αρχαία Ελληνική Ιστορία!  Οι φωνές του παρελθόντος καλούν τον Έλλην του σήμερα να αφυπνιστεί και να φέρει σε πέρας την ιερή αποστολή του, η οποία του ανετέθη πριν από χιλιάδες χιλιάδων ετών από τον Θεό! 

Επίσης, σήμερα, η επιβίωση των «ισιακών τελετών» εμφανίζεται διαστρεβλωμένη, στα Μασονικά καταλύματα και σε μερικά μυστηριώδη δυσπρόσιτα δόγματα (Ιλλουμινάτι), σκορπισμένα σ’ όλο τον κόσμο. Αυτές οι οργανώσεις εξυπηρετούν την σκοτεινή πλευρά του Σιωνισμού. Ωστόσο λίγοι Μασόνοι, ξέρουν, ότι η δουλειά τους μέσα στο ναό γίνεται υπό την αιγίδα της αιγυπτιακής τριάδας.

 Το ακτινοβόλο Δέλτα είναι, απλώς, η αναπαράσταση, σε τομή, της ισιακής πυραμίδας. Είναι το διπλό τρίγωνο που παρασταίνει τη θεική τριάδα: Όσιρις¨(βάση της πυραμίδας), Ίσις (μια κάθετη γραμμή από το κέντρο της βάσης της πυραμίδας προς την κορυφή) και Χόρους (οι πλευρές της πυραμίδας). Το μάτι στο κέντρο του Δέλτα είναι απλούστατα το ιερογλυφικό όνομα του Όσιρι.

ΟΡΦΕΑΣ: 

Θα μιλήσω καθαρά για αυτά που είναι δικαιοσύνη, κλείστε όμως τις πόρτες, βέβηλοι, όλοι μαζί, εσύ όμως άκουγε, απόγονε της φωτοδότρας Μνήμης, Μούσες, γιατί θα πω τα αληθινά. Ούτε να στερήσεις τον εαυτό σου από αυτά που φανερώθηκαν πριν στα στήθη της φίλης του αιώνα. Αφού λοιπόν παρατηρήσεις το θείο λόγο, μείνε κοντά σ’αυτόν, κυβερνώντας της καρδιάς το νοερό σώμα, όμως με καλό και ευγενικό τρόπο να ανεβαίνεις την ατραπό, μόνον, παρατήρησε με υπομονή και σεβασμό τον κόσμο Βασιλιά. Ένας λοιπόν είναι, αυτογένητος, από έναν όλοι οι απόγονοι γεννιούνται, και ενώ αυτός υπερτερεί ανάμεσά τους κανένας από τους θνητούς δεν μπορεί να παρατηρήσει αυτόν, όμως βλέπει τους πάντες. Και με άλλο τρόπο πάλι. Γιατί αυτός, με χάλκινο εργαλείο είναι στηριγμένος στον ουρανό, και σε χρυσό θρόνο στη γη με τα πόδια περπάτησε. Κι έχει απλώσει από παντού το δεξί του χέρι, στα πέρατα του Ωκεανού, επειδή σείεται γύρω από μεγάλα βουνά, και ποταμούς και σε βάθος χαροποιού λαμπρής θάλασσας. Ολόκληρη η γη καλεί την αλήθεια, και ο ουρανός αυτήν ευλογεί, και όλα τα έργα σείονται και ηρεμούν. Ουρανό σε ορκίζω, θεού μεγάλου και σοφού έργο. Ομιλία σε ορκίζω του Πατέρα, την οποία πρώτη μίλησε, κάθε φορά που τον κόσμο ολόκληρο στερέωσε με τη δική του θέληση και απόφαση.

Ουρανέ  παγγενέτωρ, πρεσβυγένεθλε, κοσμοκράτωρ.

Φάνητα  πρωτογόνε, αιθερόπλαγκτε, ωογενή, άρρητε.

Φύσι  παμμήτειρα θεά, ουρανίη πρέσβειρα, άφθιτε πρωτογένεια, αγνή, ατελής τε τελευτή, αυτοπάτωρ, αυτάρκεια, πάνσοφε, πανδώτειρα, αίδιος ζωή ηδ’ αθανάτη τε πρόνοια, πάντα σύ έσσι.

Γαία  θεά, πάντροφε, πανδώτειρα, τελεσφόρε, παντολέτειρα, φερέκαρπε, ομβροχαρής, πολύσεπτε, έδρανον αθανάτου κόσμου.

Ανταίη  βασίλεια, θεά πολυώνυμε, μήτερ αθανάτων τε θεών ηδέ θνητών ανθρώπων, αγίων λέκτρων χθονίου Διός αγνού Εύβουλον τέξασα θεόν (υιόν) υπ’ ανάγκης θνητής.

Ζεύ  πολυτίμητε, Ζεύ άφθιτε, παντογένεθλε, αρχή πάντων, πάντων τε τελευτή, μακάρων τε θεών πάτερ ηδέ και ανδρών, Ζεύ πάτερ.

Μέγαν, αγνόν, παγγενέτην, βασιλήα μέγιστον, ανίκητον θεόν αγνόν, αστραπέα Δία.

Δηοί  παμμήτειρα,  θεά  πολυώνυμε,  σεμνή  Δήμητερ, κουροτρόφος,  ολβιοδώτι,  πλουτοδότειρα,  παντοδότειρα, θρέπτειρα θνητών, αυξιθαλής, αγλαότιμε, αγνή, εύτεκνε, παιδοφίλη, πολύτεκνε, πολυπότνια, ειρήνην κατάγουσα και ευνομίην ερατεινήν και υγίειαν άνασσαν.

«Βουλαίς αθανάτοιο Διός τεκούσα, σου Βάκχου γονίμην ωδίνα τελώσιν ευίερον τράπεζαν μυστήριά τε αγνά»!   Ο Αθάνατος Θεός θέλησε να γεννήσης (εσύ Σεμέλη), και την Γέννησίν σου Ίακχε τελώμεν στα αγνά (Ελληνικά) Μυστήρια και στην αγία Τράπεζα!
«ενός Λόγου του ταύτα κοσμούντος και μιάς Προνοίης επιτροπευσούσης».

 ΠΑΤΗΡ, ΛΟΓΟΣ, ΠΡΟΝΟΙΑ, η εισήγηση της Τριαδικής Θεότητας είναι Ελληνική.

Ο  ΕΛΕΥΣΙΝΙΟΣ  ΘΡΗΝΟΣ  ΤΟΥ  ΑΙΛΙΟΥ  ΑΡΙΣΤΕΙΔΟΥ

Ω Ελευσίνα πού χάθηκες, τώρα ποιος Ορφεύς, ποιος Θάμυρις γλυκά θα τραγουδήση, ποιος Μουσαίος Ελευσίνιος μπορεί να μας μιλήση;
Με ποιες κιθάρες και ποιες λύρες θα σε κλάψουν της γης οι άνθρωποι; Τι μας έκανες Θεέ μου;
Ποιος εκ των Ελλήνων ή ποιος εκ των βαρβάρων είναι τόσο αμαθής ή τόσον ασεβής ή άξεστος κι αναίσθητος, εκτός αυτών πού διέπραξεν τούτο το κακό, ώστε να μην γνωρίζει ότι η Ελευσίς είναι ο Ναός της Οικουμένης, η έδρα του Θείου Λόγου;
Με ποιόν άλλον τρόπο ή σε ποιόν άλλον τόπο τα Λεγόμενα θαυμαστότερα εψάλησαν; Ή τα Δρώμενα προκάλεσαν μεγαλύτερο δέος; Ή τα Δεικνύμενα κατέστησαν εφάμιλλα;
Πόσα αλήθεια δεν είδαν γενιές ολόκληρες ευδαιμόνων ανδρών και γυναικών, πού δόξασαν άπαντες οι ποιηταί και οι συγγραφείς;
Άνθρωποι ακούστε, μόνο με τα Ελευσίνια Μυστήρια υγίαινεν η Ελλάς!
Και σαφέσαστα αυτή η πανήγυρις έσωζε τον κόσμο από μανίες και πάσης φύσεως συμφορές.
Τόσες ναυμαχίες έγιναν, τόσες πεζομαχίες, τόσα πολιτικά συστήματα περάσαν και πολιτών φρονήματα και εξεγέρσεις, όμως ουδείς επείραξε τα Ελευσίνια Μυστήρια.
Σκεφθήτε το εξής σπουδαίο και θεικό, ότι την διοργάνωση αυτή ένας οίκος εμπνεύσθηκε και επεμελείτο κάθε χρόνο.Αυτή η μεγάλη οικογένεια (των Ευμολπιδών) πάντα αποτελούσε τον πληθυσμό ολοκλήρου της πόλεως και του ιερού.
Το δε κέρδος από αυτήν την πανήγυριν, δεν είναι μόνον η ευθυμία πού απελάμβανον έπειτα οι άνθρωποι, ούτε οι επιλύσεις των χρονίων προβλημάτων τους, αλλά κυρίως η νέα οπτική περί θανάτου πού απεκόμιζαν, ώστε να μην υποφέρουν όπως οι αμύητοι στον άλλο κόσμο.
Όμως φεύ, όλα τούτα τέλειωσαν….
Για όσα τώρα ερείπια και αποκαίδια βλέπουμε, πέστε μου ποιος Αργείων θρήνος μπορεί να ηχήση, ποιος χορός τραγωδίας του Αισχύλου μπορεί να ψάλλη;
Ω δάδες θεικές, ποιοι άθλιοι σας έσβησαν;
Τις φωσφόρες νύκτες των Μυστηρίων ποια αφεγγής και μαύρη μέρα διαδέχθηκε;
Ποιο θείον πυρ σε έφεγγε Ελευσίνα και τι φωτιά σ’ ανάψανε οι βέβηλοι;
Ω Ελλάδα μας, ποιο μαύρο νέφος και ποιο σκοτάδι τώρα σε σκεπάζει;
Ω Δήμητρα, εσύ πού κάποτε βρήκες εδώ την Κόρη σου, ψάξε πάλι να βρης τον Ναό σου: Ω Μάνα Γη και σείς Θεοί φέρτε μας πίσω τα Άγια Μυστήρια!
Ω Βοηδρομιών ο μήνας θέλει πάλι να ακουστή η βοή των Μυστών, του Μυστικού Ιάκχου.
Αχ, γιατί δεν ακούγεται του Κήρυκος η πρόρρησις και ο κατάλογος των εννέα αγίων ημερών;
Για ποιους αλήθεια αξίζει περισσότερος στεναγμός, για τους αμύητους ή τους μεμυημένους;
Γι’ αυτά πού είδαν οι μεμυημένοι ή για όσα στερούνται πλέον οι αμύητοι;
Ουαί εσείς πού παύσατε τα Ιερά Μυστήρια, μισαλλόδοξοι πολέμιοι των χθόνιων και επουράνιων θεών.
Ω αρχαίοι και σείς σημερινοί παίδες Ελλήνων γνήσιοι, όσοι βλέπετε το κακό πού πάθαμε, δεν θα κάνετε το θαύμα σας, δεν θα σώσετε τας Αθήνας!

«Έλληνες εισίν οι, ου μόνον τοις ρήμασιν, αλλά και την γνώμην ελληνίζοντες» δηλαδή, «Έλληνες είναι εκείνοι που όχι μόνο μιλούν ελληνικά, αλλά και που σκέφτονται ελληνικά»!
 ( Αριστείδης ο Δίκαιος )

Αν ο Χριστός κήρυξε το «αγαπάτε αλλήλους», η Ελευσίνα μύησε τους θνητούς στα μυστικά της φυγής απ’το κακό, στην αναζήτηση και το θρίαμβο της αγάπης. Εδώ ειπώθηκε το «αγάπα τον πλησίον σου ως εαυτόν» πριν το Χριστό. Το παρελθόν είναι Ελληνικό και συνδέεται με το μέλλον που είναι ΕΛΛΗΝΙΚΟ ! Αφού και ο Χριστός ΕΛΛΗΝ εισίν!

Όλοι αυτοί οι Ήρωες που εκοινώνησαν τα Άγια Μυστήρια, έγιναν ευσεβέστεροι, δικαιότεροι, καλύτεροι γενικώς στον χαρακτήρα τους, και επέτυχαν με την βοήθεια των θεών σε όλα τα επιχειρήματά τους. Η λέξη ΗΡΩΑΣ ενέμπνευσε και εμπνέει τους Έλληνες όλων των εποχών.Η λέξη ΗΡΩΣ που υπάρχει μόνο στην Ελληνική Γλώσσα και έχει γίνει παγκόσμια λέξη, χαρακτηρίζει τον άνθρωπο που ξεπερνά την κοινή θνητή φύση του. 

Κατά τον Πλάτωνα παράγεται από την λέξη ΕΡΩΣ και έχει συμπαντική αναφορά. Όπως ο Έρως συνέχει το Σύμπαν ως δημιουργός ελκτική δύναμη κατά την Θεογονία που εξέδωσε ο Ησίοδος, έτσι και ο Ήρως, που αποτελεί το πρότυπον της εξελίξεως του ανθρώπου κατά την Ελληνικήν Κοσμοθέασιν, συνέχει την ανθρώπινη σκέψη, στηρίζει τις επιλογές μας, καθοδηγεί τις πράξεις μας. 

Γι’αυτούς τους Ήρωες οικοδομήθηκαν Ναοί, Πόλεις και τιμήθηκαν από τον λαό ως ευεργέτες που με τις υπεράνθρωπες πράξεις των ευεργέτησαν και προστάτεψαν τους ανθρώπους. Αυτοί οι Ήρωες υπηρέτησαν τον Λαό και την Χώρα. Η συμβολή τους στον εκπολιτισμό της Οικουμένης μέγιστη. Τα ταξίδια τους από την μια χώρα στην άλλη δημιούργησαν τον Οικουμενικό πολιτισμό, που μόνο Έλληνες κάθε φορά δημιουργούν, προς όφελος ολόκληρου του ανθρώπινου είδους.

Οι εκστρατείες του Διονύσου και του Ηρακλέως πριν τον Μ. Αλέξανδρο στην Ινδία – Πενταποταμία (Πακιστάν), άφησαν πολιτείες (Μοχέντζο Ντάρο, Χαράπα), άφησαν ανθρώπους (Δραβίδες), άφησαν Γλώσσα (Σανσκριτική). Η άγνοια όμως αυτών των γεγονότων ή η αποσιώπησίς των, οδηγεί σήμερα την συμβατική ιστορία, να θεωρεί ως Ινδοευρωπαική (αντί πρωτο – Ελληνική) αυτή την ομοιογλωσία, λες και ήρθαν εδώ οι Ινδοί. 

Οι Έλληνες ονόμασαν την Οικουμένη. Σε όλον τον κόσμο ελληνικά ονόματα συναντά κανείς, από χωριά και πόλεις μέχρι κράτη! Ο Ελληνικός είναι ο κατ’εξοχήν Οικουμενικός Πολιτισμός, ο οποίος προσέφερε πρόοδο με αρετή στους ανθρώπους. Γι’ αυτό μας αγαπούν όλοι οι λαοί της Γης, ενώ μας εχθρεύονται οι Εξουσιαστέςτων! 

Όπως λέγει και ο Αριστοτέλης: «είναι φυσικόν οι Έλληνες να άρχουν των βαρβάρων». Τότε εξανθρωπίζονται και κοινωνούν τα ύψιστα ιδανικά της Ελευθερίας, της Δικαιοσύνης, της Παιδείας, που η Ελληνική Πολιτεία συνθέτει, σε αντίθεση με την Δεσποτεία, Απολυταρχία και Αποκλεισμό, που τα βάρβαρα καθεστώτα επιβάλλουν.

Ακόμη και ο Δίας, που σαν ύπατος των θεών οφείλει να δίνει το καλό παράδειγμα, σεβάστηκε έναν κανόνα που βάζει περιορισμούς στις ιδιοτροπίες της εξουσίας, και αυτός ο κανόνας είναι η  συνείδηση! Γιατί η συνείδηση οδηγεί στο Πεπρωμένο, που το ορίζουν οι Μοίρες. 

Στην «Ιλιάδα» ο Όμηρος παρουσιάζει τον Δία να κοιτάζει συγκινημένος με πατρικά αισθήματα το γιό του Σαρπηδόνα, που είναι έτοιμος να υποκύψει στα χτυπήματα του Πάτροκλου, χωρίς να μπορεί να αποτρέψει το μοιραίο Και μιλάει για τα αισθήματά του αυτά στην Ήρα κι αυτή τον ανακαλεί στην πραγματικότητα με λίγες φράσεις: 

«Γιέ του Κρόνου υπερόπτη τι τολμάς να σκέφτεσαι; Θέλεις να αποσπάσεις για δεύτερη φορά από τις Μοίρες ένα θνητό, προορισμένον εξαρχής να πεθάνει; Κάνε ότι θέλεις, θα επισύρεις έτσι τη δυσαρέσκεια των θεών όλων». 

Κι ο Δίας υποχωρεί και δε φέρνει καμιάν αντίθεση στο μοιραίο. Μα σαν δείγμα του πόνου του, αφήνει να πέσει από τους ουρανούς πάνω στη γη μιαν αιματόχροη δροσιά!  

Κάτι παρόμοιο παρατηρούμε στην ταινία του Μελ Γκίμπσον (ΤΑ ΠΑΘΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ), κατά την στιγμή που ο Χριστός άφησε την τελευταία πνοή του, πάνω στο σταυρό, ένα «δάκρυ» έπεσε από τον ουρανό!

 Όλα αυτά δείχνουν πως δεν μπορεί να υπάρχει αντίθεση ανάμεσα στον Δία και τις Μοίρες. Πραγματικά, το πεπρωμένο είναι ο νόμος που το Σύμπαν κυβερνά κι ο νόμος αυτός θεσπίστηκε από τον ίδιο τον Δία! 

Ο Ελλάνιος Δίας αγαπούσε  ανέκαθεν τα παιδιά του! Ο Δίας είχε απαγορεύσει τις ανθρωποθυσίες στο όνομα του, σε αντίθεση με τον Κρόνο, στο όνομα του οποίου ακόμη και οι μητέρες πρόσφεραν θυσία τα παιδιά τους. 

Ένας παλιός μύθος έχει ως εξής: «Ο Λυκάων, γιος του Πελασγού και βασιλιάς της Αρκαδίας, για να εμπνεύσει στους υπηκόους του την ιδέα της δικαιοσύνης, είχε πει πως δεχόταν κάποτε – κάποτε την επίσκεψη του Δία με απλού θνητού μορφή και ζητούσε ο Ολύμπιος πληροφορίες για των Αρκάδων τη διαγωγή. 

Μια μέρα ο Λυκάων, αφού ανάγγειλε την επίσκεψη του μεγάλου θεού, ετοίμαζε τη σχετική θυσία. Κι είχε ο Λυκάων πενήντα γιούς, που μερικοί απ’αυτούς υποψιάζονταν ότι οι διηγήσεις του πατέρα τους για τις σχέσεις του με τον Δία δεν ήταν ακριβείς.

 Κι αποφάσισαν να ξεκαθαρίσουνε το ζήτημα. Και για τούτο το σκοπό σκότωσαν ένα παιδί κι αναμίξανε τις σάρκες του με τις σάρκες του θυσιαζόμενου ζώου. Κι έφτασε πραγματικά τότε ο θεός κι ανακάλυψε τη φριχτή ανευλάβεια κι ανατρέπει το βωμό και κατακεραυνώνει όλους όσους είχαν πάρει μέρος στου παιδιού το θάνατο».
                           
ΙΕΡΟ ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ 

Αποστολή των ουράνιων «Ε» είναι να αναπτύσουν πολιτισμούς σε διάφορα ηλιακά συστήματα.Στο απώτατο παρελθόν είχαν αποικίσει διάφορους πλανήτες και είχαν βοηθήσει στην εξέλιξη των αυτόχθονων ειδών,αφήνοντας τους στη συνέχεια να τραβήξουν το δικό τους δρόμο,με την προυπόθεση πως δεν θα έβαζαν σε κίνδυνο την ασφάλεια του Συμπαντικού Συστήματος. Τροχοπέδη σε αυτή τους την προσπάθεια στεκόταν,εδώ και χιλιάδες γήινα χρόνια,μια ομάδα «αποστατών» της Συνομοσπονδίας, κάτω από την κυριαρχία των οποίων βρισκόταν η Γη,μετά την αναχώρηση του Ύπατου Συμβουλίου της Γαλαξιακής Συνομοσπονδίας, απ’αυτή,που είχε μείνει γνωστό στην ιστορία της ως Δωδεκάθεο του Ολύμπου. Πρώτο και σημαντικότερο βήμα ήταν η ανάπτυξη της συνειδητότητας του ανθρώπινου γένους. Η Γαλαξιακή Συνομοσπονδία αποτελείται από το Γαλαξία της Ανδρομέδας και του σμήνους άλλων δεκατριών Γαλαξιών,στους οποίους συμπεριλαμβάνεται και ο Γαλαξίας όπου ανήκει το δικό μας ηλιακό σύστημα.Ολοι αυτοί ανήκουν σε κοινό Συμπαντικό Σύστημα το οποίο αποτελεί μονάχα μία διακλάδωση του Συμπαντικού Οργανισμού,που με τη σειρά του αποτελείται από άπειρα σύμπαντα,αντισύμπαντα,αντιυλικά σύμπαντα που άλλα εφάπτονται,άλλα τέμνονται ή συγκρούονται και τα οποία όμως δεν διαχωρίζονται μεταξύ τους. Κορωνίδα όλων αυτών το Υπερσύμπαν, η ενεργειακή δομή του οποίου αντιπροσωπεύει το Δημιουργό και τα Υπερσυμπαντικά Όντα.
Η πνευματική και τεχνολογική τους εξέλιξη είναι πέρα από τη γήινη κατανόηση.Το επίπεδο συνειδητότητας των μελών ειναι πολύ υψηλό,με συνέπεια να έχουν επίγνωση της συνείδησης,αλλά και της Δημιουργίας,όχι μόνο στην υλική αλλά και στην ενεργειακή της όψη.Η επικοινωνία ανάμεσά τους γίνετε λεκτικά,αλλά και τηλεπαθητικά. Ένας από τους στόχους τους ειναι και η ένταξη νέων κοινωνιών στη Συνομοσπονδία,με την προυπόθεση πως τα μέλη της κάθεμιάς θα την αναζητούσαν συνειδητά. Δεδομένου ότι το κάθε είδος,η κάθε πλανητική κοινωνία,ειναι πολύτιμη και απαραίτητη για το καλό του συνόλου.
Από τον καιρό των «αποστατών» μέχρι σήμερα,δυο είναι κατ’ουσία τα αντίπαλα ‘στρατόπεδα’ ανάμεσα στα οποία διεξάγεται η…σύγκρουση: εκείνο που δήθεν κάτω από την ‘προστασία’ του ενός αποστάτη δυναστικού Αγγέλου επιδιώκει την υποταγή του ανθρώπου και την παγκόσμια κυριαρχία,και αυτό που πρεσβεύει την ανάδειξη του ανθρώπου σε ανώτερο θεικό Ον μέσα από τη γνώση και την ελευθερία και αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα του ανθρώπου ως ατόμου και όχι ως αναλώσιμου συνόλου.
Το πρώτο προσπαθεί να κρατήσει ,να ‘παγώσει’ τον κόσμο ως έχει,βάζοντας τροχοπέδη στη συνειδησιακή εξέλιξη του ανθρώπου,με πολλούς και διαφόρους τρόπους: από τους πλέον απλούς,όπως η προπαγάνδα και ο αποπροσανατολισμός μέσω του καταναλωτισμού και της τηλεόρασης,των ναρκωτικών ή της άθλιας ποιότητας του εκπαιδευτικού συστήματος που κρατά τους νέους,αδιάφορους στην πραγματική γνώση και στην αγάπη για μάθηση,έως τους πλέον πολυσύνθετους και εξωτικούς,όπως τοmind control,το πρόγραμμα HAΑRP, ο βιολογικός και ψυχοτρονικός πόλεμος κλπ.
Το δεύτερο στρατόπαιδο έχει ως ύψιστο σκοπό του την ατομική Ελευθερία της βούλησης πέρα και έξω από τα δόγματα…την πραγματική Ελευθερία του Ανθρώπου που εναρμονίζεται στην συνειδητή επιλογή του να αποτελεί αναπόσπαστο μέρος της Συμπαντικής Ενέργειας που ονομάζεται Θεός.
                            
Ο ελληνικός πολιτισμός εκφράζει τη μοναδικότητα του ανθρώπου σε σχέση με τον «ρόλο» που διαδραματίζει ο άνθρωπος από το παρελθόν στο μέλλον με σημείο αναφοράς το παρόν, χρησιμοποιώντας το «νου» ως όργανο «γνώσης»  σε μια ανθρώπινη προσπάθεια κατανόησης του Σύμπαντος Κόσμου για να εκφραστεί το μυστήριο του αγνώστου και του απροσπέλαστου που θα οδηγήσει εν συνεχεία  στη γνώση της «ισορροπίας» ανάμεσα στον άνθρωπο και τη φύση, ή οποία θα φανερώσει τη θέση του ανθρώπου στην Δημιουργία. Την ακλόνητη βεβαιότητα ότι ο άνθρωπινος νους είναι ικανός να κατανοήσει το απόλυτο και κατά συνέπεια τον Θεό μόνο μέσου του κάλλους της «αρετής» και της «σύνεσης», που εκφράζονται με την ύψιστη αξία στα ιδανικά της ελευθερίας, της αληθινής δημοκρατίας και της ατομικής προσπάθειας του κάθε ανθρώπου ξεχωριστά να προσφέρει το μικρό «λιθαράκι» του, ώστε, να οικοδομηθεί σιγά – σιγά ο ανθρώπινος πολιτισμός από κοινή προσπάθεια όλων των ανθρώπων, μα πάνω απ’ όλα με «ελεύθερη συνείδηση», η οποία αποτελεί και την ύψιστη «θεία» κληρονομιά του ελληνικού πολιτισμού σε ολόκληρη την ανθρωπότητα!
Στην σημερινή εποχή μπορεί ο ανθρώπινος πολιτισμός να εκφράζεται πιο «ζωντανά» σε σχέση με την αρχαιότητα αλλά η«αληθινή γνώση» είναι αυτή που θα τον κάνει να εκφραστεί «θεικά». Ο άνθρωπος είναι ο αδιαμφισβήτητος πρωταγωνιστής της εποχής του, αλλά χωρίς ύψιστα ιδανικά μπορεί να γίνει ο κατευθυνόμενος κομπάρσος των υλικών αξιών τις οποίες του διαλαλούν αυτοί που υπόσχονται λαμπερές ελπίδες, ενώ δεν κάνουν τίποτε άλλο παρά να εκμεταλλεύονται τον αδαή που εύκολα εντυπωσιάζεται από τις υποσχέσεις και τα πρόσκαιρα έργα τους.
Το στοίχημα για μια καλύτερη ζωή δεν έχει κερδηθεί ακόμα και από ότι δείχνουν τα πράγματα πλανάται όποιος πιστεύει το αντίθετο. Τα άγνωστα από τα γνωστά προκύπτουν! Η απελπισία των ανθρώπων, βυθισμένων στα προβλήματά τους που με έντεχνο τρόπο προσφέρονται (οικονομική ανέχεια, χαμηλό επίπεδο γνώσης και πληροφόρησης από τα ΜΜΕ, αυστηρής αστυνόμευσης – δήθεν για λόγους τρομοκρατίας – αλλά και ελεγχόμενης διαβίωσης μέσω ηλεκτρονικού ελέγχου) που συστηματικά εδώ και χρόνια προωθείται από τους «Διεθνηστές», θα έχει ως συνέπεια, την εξαφάνιση της έννοιας «ελευθερίας»  η οποία αποτελεί πραγματικά την μόνη σωτηρία για τον άνθρωπο! Μόνο μέσω της ελευθερίας ο άνθρωπος μπορεί να εκφραστεί και να αναπτυχθεί πνευματικά, ώστε να γίνει γνήσιως απόγονος της εποχής των «θεών».
Μόνο τότε ο άνθρωπος θα οδηγηθεί αναμφίβολα σε μια ήρεμη έκφραση δύναμης, δεξιοτεχνίας, πνευματικής επάρκειας και θεικής ομορφιάς. Η έκφραση του προσώπου των «θεών» είναι αυστηρή και ανεξιχνίαστη. Η ανώτερη θεία δύναμη που τους διακατέχει είναι σταθερή και απαραβίαστη. «…Ανεξερεύνητο είναι το θέλημα του Διός. Μα ότι κι αν γένη, αστραποβολά αιφνιδίος πολλές φορές και μέσα εις τα πιο πυκνά σκοτάδια, φέροντας σκληρή τιμωρία δια τους εφήμερους βροτους…» «Πέφτει πάντα πετυχημένα, δεν αστοχεί ποτέ κάθε απόφασις όπου θα ωριμάση μέσα εις το κεφάλι του Διός. Διότι είναι πυκνοί και βαθύσκιωτοι οι δρόμοι απ’όπου περνούν δια να φθάσουν εις τους σκοπούς των οι θεικοί του λογισμοί και κανένα μάτι δεν μπορεί να τους ξεδιαλύνη». ΑΙΣΧΥΛΟΥ ‘ΙΚΕΤΙΔΕΣ’ 85-98

Οι Ιεροί Νόμοι θεσπίστηκαν από τον Δία.Η παραβίαση των κανόνων προκαλεί την παρέμβαση της Νέμεσις που είναι κόρη τηςΘέμιδος, η οποία είναι προστάτιδα της τάξης και του νόμου, και αυτό ισχύει τουλάχιστον για τ΄αστρικά συστήματα των 13 Γαλαξιών που ανήκουν στην διακυβέρνηση του Δία. Οι αρχικοί σκοποί της Γαλαξιακής Συνομοσπονδίας, είναι: η σπορά της ζωής σε όσα περισσότερα αστρικά συστήματα, η προστασία των αστρικών συστημάτων από τις επιθέσεις και την προσέγγιση των αποστατών, η απαγόρευση επέκτασης σε άλλα αστρικά συστήματα και η επέμβαση, διάσωση και σωτηρία διαφόρων πλανητών σε περιπτώσεις καταστροφών, η μελέτη και επίλυση των διαφόρων προβλημάτων των πλανητών και η εξασφάλιση της σωστής λειτουργίας της Γαλαξιακής Συνομοσπονδίας. Επίσης, σκοπός της Συμμαχίας είναι η παροχή γνώσης στους ανθρώπους για το μετασχηματισμό του τεχνολογικού πολιτισμού της Γης, ώστε από εχθρικός που είναι να γίνει φιλικός προς το περιβάλλον. Ο άνθρωπος πρέπει να βγεί από το πνευματικό λήθαργο στον οποίο βρίσκεται και να τον βοηθήσουν για μια εκπαιδευτική μεταρύθμιση, ώστε όλοι οι κάτοικοι της Γης να έχουν πρόσβαση στη Γνώση.  Σήμερα, αποστολές των Συμμάχων, παρακολουθούν όλες τις μορφές επικοινωνίας των Αποστατών στο Ηλιακό μας σύστημα και ενημερώνουν την Συμμαχία. Στη παρούσα φάση, άλλα σκάφη των συμμάχων στο ηλιακό μας σύστημα βρίσκονται για την αντιμετώπιση προβλημάτων ουράνιας μηχανικής και είναι υπεύθυνοι για την παρακολούθηση κοσμικών φαινομένων και την πρόληψη φυσικών εκτροπών της Γης. Η στιγμή των αποκαλύψεων με τις ουράνιες κοινωνίες είναι απλά θέμα χρόνου, αλλά και η πλήρη αποκάλυψη των αποστατών, θα φέρει τις κοινωνίες των πολιτών σε σύγκρουση και επαναστάσεις ενάντια στις ψεύτικες και διεφθαρμένες κυβερνήσεις των εθνών(κυρίως της Δύσης), που το μόνο που κάνουν είναι να εξαπατούν και να απομυζούν τους λαούς κάτω από τις διαταγές της Νέας Τάξης, η οποία με τη σειρά της είναι υποχείριο στις εντολές των Αποστατών.
 Σε φωτογραφίες, διαστημικών τηλεσκοπίων, όπως του SOHO παρατηρούνται γύρω από τον Ήλιο παράξενα αντικείμενα που δεν έχουν καμιά επιστημονική εξήγηση. Εμφανέστατα, όμως είναι διαστημόπλοια εξωγήινων πολιτισμών. Έτσι τα χαρακτηρίζει σε απόρρητη έκθεσή της η ΝΑΣΑ, η οποία μάλιστα έχει προσδιορίσει και το αστρικό σύστημα προέλευσής τους. Από τις φωτογραφίες του SOHO η ΝΑΣΑ όλα τα σκάφη που φωτογραφίζονται τα περνά από μαγνητική, φασματική και κρυσταλλική ανάλυση. Η μαγνητική ανάλυση γίνεται για να διαπιστωθεί αν το αντικείμενο της φωτογραφίας  είναι υλικό ή ενεργειακό ή προέρχεται από σφάλμα του φακού. Η φασματική ανάλυση γίνεται για έρευνα των υλικών του αντικειμένου της φωτογραφίας, π.χ. είδος μετάλλου και για τυχόν ύπαρξη ζωικής ενέργειας. Η κρυσταλλική ανάλυση αποσκοπεί στην διαπίστωση του τρόπου δόμησης και κατασκευής του σκάφους. Ο Ήλιος φωτογραφίζεται 263 φορές το 24ωρο και 75.744 φορές το χρόνο. Όταν παρουσιάζονται περίεργα σχήματα στις φωτογραφίες χαρακτηρίζονται απόρρητες από τη ΝΑΣΑ και μπλοκάρονται. Από το τηλεσκόπιο SOHO και ΙΜΑΝ, φωτογραφίες δείχνουν τους ηλιακούς διαύλους επικοινωνίας και διελεύσεως οντοτήτων. Οι δίαυλοι αυτοί , όπως φαίνεται είναι κυκλικοί και φτάνουν μέχρι τη Γη. Διατηρούνται ανοιχτοί με σφαιρικές ηλεκτρομαγνητικές φυσαλίδες ή με συμπικνωμένους ενεργειακούς περιστρεφόμενους δακτυλίους κατά μήκος τους, για να μην παραμορφώνονται από τη γήινη βαρύτητα και να έχουν σταθερές διαστάσεις. Οι διαστάσεις των διάυλων αυτών κυμαίνονται από μερικά μέτρα έως και αρκετά χιλιόμετρα. Υπάρχουν φυσικές πύλες εισόδου εξωγήινων σκαφών και μέσων που έχουν διάμετρο αρκετές χιλιάδες χιλιόμετρα. Οι φυσικές πύλες παραμένουν αμετάβλητες από τις βαρυτικές συνθήκες των πλανητών και φτάνουν μέχρι τη Γη με σταθερές τις διαστάσεις τους. Την ώρα της κίνησης σκαφών μέσα στους διάυλους πιθανόν να φανούν στον ουρανό διάφορα παράξενα φαινόμενα υπο τη μορφή χρωματιστών ή περίεργων σχημάτων νεφών, ορατά από τη Γη. Είναι φαινόμενα που οφείλονται στις μεταβολές του χώρου λόγο της έντονης διαφοροποίησης των τοπικών συνθηκών. Τα σκάφη της Συμμαχίας όταν ταξιδεύουν δημιουργούν γύρω τους συμπαγές κέλυφος οργόνης που τα καθιστά άτρωτα από εχθρικές επιθέσεις. Σκοτεινές «εξωγήινες» δυνάμεις «αποστάτες» προσφέρουν τεχνολογία που την χειρίζεται μια ελιτιστική ομάδα πανίσχυρων οικογενειών, που συνδέονται γενεαλογικά μεταξύ τους εδώ και εκατοντάδες χρόνια, με σκοπό να δημιουργήσουν μια παγκόσμια κυβέρνηση που θα διαλύσει τα εθνικά σύνορα των κρατών με  αντάλλαγμα την κυριαρχία των αποστατών στο ανθρώπινο είδος. Απανωτοί καταστροφικοί τυφώνες, μυστήριες μεταδοτικές ασθένειες, αδυσώπητοι θρησκευτικοί πολέμοι σε όλα τα πλάτη της γης, δεκάδες προαναγγελθείσες τρομοκρατικές ενέργειες σε Ευρώπη και Αμερική, αιματοβαμμένες εμφύλιες συρράξεις στα Βαλκάνια, αναμενόμενες φυσικές καταστροφές, αξεπέραστες τεχνητές οικονομικές κρίσεις και σκοτεινές θεωρίες συνωμοσίας σε υψηλά στρατιωτικά και πολιτικά κλιμάκια, αποτελούν μέρος ενός τέλεια οργανωμένου ευφυεστάτου σχεδίου για την εγκαθίδρυση της Νέας Παγκόσμιας Τάξης. Η προστασία του πλανήτη από την μαζική εισβολή των αποστατών,  είναι θέμα χρόνου για μία σύγκρουση της Συμμαχίας με τους Αποστάτες.
Αν συμβαίνει πραγματικά αυτό, τότε… …στα χρόνια μας, ο πόλεμος έρχεται πίσω στο σπίτι, σ’αυτή τη «Μητέρα Γη».

ΟΙ ΟΥΡΑΝΙΟΙ «Ε» ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΒΡΙΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΤΕΤΑΡΤΗ ΚΑΙ ΠΕΜΠΤΗ ΔΙΑΣΤΑΣΗ ΚΑΙ ΔΙΕΞΑΓΟΥΝ «ΜΑΧΗ»  ΕΙΝΑΙ «ΦΥΛΑΚΕΣ» ΤΩΝ «ΠΥΛΩΝ» ΤΩΝ «ΚΩΔΙΚΩΝ»  ΚΑΙ ΤΩΝ «ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ» ΚΑΙ ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΖΟΥΝ ΤΟ ΕΔΑΦΟΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΤΑΦΕΡΘΕΙ ΑΥΤΗ Η ΔΙΑΜΑΧΗ ΣΕ ΥΛΙΚΟ ΕΠΙΠΕΔΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΕΛΙΚΗ ΣΥΓΚΡΟΥΣΗ ΣΤΗΝ ΔΙΚΗ ΜΑΣ ΔΙΑΣΤΑΣΗ.

Το είδαμε εδώ





 ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ

 ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 

ΣΤΟ FACEBOOK Ή ΣΤΟ BLOGGER👇

« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID