BREAKING NEWS
latest

Όταν νιώσαμε πραγματικά άβολα στο σεξ!


Αληθινές ιστορίες, από τη ζωή μας βγαλμένες, εξομολογημένες "αμαρτίες", τότε για κλάματα, σήμερα για γέλια. Ο τίτλος εργασίας που έφυγε με κοινοποίηση προς όλες τις αγαπημένες συναδέλφους ήταν: 

Αφηγήσου την πιο αστεία/σοκαριστική/αηδιαστική/ και γενικώς αλησμόνητη κατάσταση που έχει συμβεί σε σένα- εναλλακτικά σε μια ξαδέρφη σου- κατά τη διάρκεια του σεξ. Οι ιστορίες που ήρθαν είναι πέρα για πέρα αληθινές, άβολες και ευτράπελες. Για λόγους αξιοπρέπειας #sorrynotsorry αλλά θα κρατήσουμε κρυφό το ποια-έπαθε-τι. Άλλωστε όλα θα μπορούσαν να έχουν συμβεί στην καθεμιά μας...

Πλακωμένοι με τον καναπέ

Προσωπικά δεν έχω να σου διηγηθώ κάποια δική μου γελοία ιστορία στο σεξ (κεφάλια που χτυπάνε στον τοίχο, άβολοι ήχοι κλπ υποθέτω δεν πιάνονται γιατί τα βιώνουν όλοι κάποια στιγμή), η καλύτερη που έχω ακούσει ωστόσο ανήκει σε μια φίλη μου, η οποία έκανε σεξ για 2η φορά με τον τότε γκόμενό της στον καναπέ (μπορεί να σου ακούγεται πολύ ερωτικό γιατί δείχνει ότι δεν μπορούσαν να περιμένουν να πάνε μέχρι το κρεβάτι ΑΛΛΑ δεν είναι έτσι) και λίγο πριν το μεγάλο φινάλε ο καναπές γύρισε και τους πλάκωσε. Προφανώς εμφανίστηκε την επόμενη μέρα με μελανιασμένα πόδια, αλλά τουλάχιστον μας είπε ότι το σεξ ήταν πολύ καλό και άξιζε την περιπέτεια.

Γυναίκα δηλητηριώδες αέριο

Δυστυχώς, μιας και με τον Τσάκωνα δεν πρόκαμα να συνουσιαστώ, δεν έχω ούτε εγώ κάποια γελοία ιστορία να σου διηγηθώ. Παρόλα αυτά, έχω την δακρύβρεχτη, τραγική, πες την όπως θέλεις μίας φίλης μου η οποία την ώρα της κορύφωσης, ζήτησε από το αγόρι της να σταματήσουν γιατί της ερχόταν να αεριστεί. 

Φυσικά, δεν του είπε ¨μου έρχεται να κλάσω", του είπε ότι δεν μπορεί γιατί έχει κάτι "ποναλάκια". Μέχρι σήμερα, αυτά τα "ποναλάκια" μας το κρατάνε ζωντανό σε κάτι τέτοιες εξιστορήσεις.

Σεξ με μία παράνομη

Εμένα την ταπεινή και ντροπαλή με πιάσανε στα πράσα οι αστυνομικοί. Βράδυ, κρύο, ένα μικρό άβολο αυτοκίνητο κι ένα χωράφι στη μέση του πουθενά. Εκεί μέσα φτιάξαμε τη σεξουαλική μας φωλίτσα λοιπόν εγώ κι αυτός -να σημειωθεί ότι ήταν η σχέση μου από χιλιόμετρα μακριά, οπότε καταλαβαίνεις το πάθος- και εκεί που τα τζάμια είχαν θολώσει και τα ρούχα έβγαιναν σιγά-σιγά, ένα περιπολικό με φάρο αναμμένο σταμάτησε δίπλα μας. 

Όπως μπορείς να καταλάβεις η ταραχή μου δεν περιγράφεται. Δεν θυμάμαι καν τι προλαβα να φορέσω από τον πανικό. Δεν είμαι καθόλου σίγουρη ότι αν χρειαζόταν να βγω έξω δεν θα έβαζαν τα γέλια οι κύριοι με τα μπλε. Ευτυχώς το άλλο πρόσωπο του αυτοκινήτου ήταν gentleman και σαφώς πιο ψύχραιμος. 

Βγήκε από το αυτοκίνητο και έπεισε τους αστυνομικούς ότι δεν κάνουμε εμπόριο ναρκωτικών. Εννοείται ότι δεν ξαναπήγα εκεί ποτέ και ότι μετά γέλασα με την ψυχή μου. Είμαι σίγουρη ότι θα ήταν το αστείο γεγονός της μέρας στο τμήμα!

Επικίνδυνες αποστολές

Τι είναι η ζωή χωρίς πειράματα και δοκιμές; Όχι δεν το ρίχνω στη φιλοσοφία. Απλά είμαι η ζωντανή απόδειξη ότι ακόμη και τα πειράματα στο κρεβάτι που έχουν πάει πολύ, πολύ λάθος, μπορούν τελικά να σε διασκεδάσουν. Ειδικά όταν έχεις παρτενέρ που μπορεί να γελάσει με τις αποτυχίες και όχι να το ρίξει στη μελαγχολία και το κόμπλεξ. 

Δύο αποτυχημένα πειράματα συμπεριελάμβαναν τα εξής:

Στο 1ο είχαμε τη φαεινή ιδέα να χρησιμοποιήσουμε μέλι μιας που δεν είχαμε υγρή σοκολάτα εύκαιρη. Όχι μόνο σεξ δεν κάναμε σ' εκείνη τη φάση, ούτε να στρίψουμε καλά-καλά δε μπορούσαμε. 

Είχαμε κυριολεκτικά κολλήσει ο ένας στο στήθος και την κοιλιά του άλλου και σε οποιαδήποτε κίνηση άκουγες "ωι!"γιατί θυσιάζονταν τρίχες στον βωμό του ερωτισμού (ναι, ακόμα και οι αφανείς), με το επόμενο χτύπημα να έρχεται από τα σεντόνια που είχαν γίνει κινούμενη άμμος. Δεν έχεις να πας πουθενά άνθρωπε, εδώ θα μείνεις, κολλημένος. 

Το 2ο ευτράπελο είχε στο πρόγραμμα γραβάτες με τις οποίες είχα δέσει τον σύντροφό μου στο κεφαλάρι του κρεβατιού, ένα μαντίλι που του κάλυπτε τα μάτια και κάμποσα παγάκια. Όλα πήγαιναν τέλεια μέχρι τη στιγμή που δεν έφτανε στο αγόρι μου το παγωμένο χάδι στο υπόλοιπο σώμα του, ήθελε να περάσει και από το επίμαχο σημείο. 

Αφού τον προειδοποίησα έντονα ότι το πιθανότερο είναι να μην του αρέσει, υπέκυψα στην επιθυμία του γιατί δεν ήθελα να χαλάσω το mood. Δικό του ρίσκο ήταν άλλωστε, ε; Το αποτέλεσμα ήταν ιαχές τρόμου που μετατράπηκαν σε γέλια, με εκείνον να σφαδάζει (και από πόνο και από γέλια) στο κρεβάτι και εμένα να έχω βρεθεί στο πάτωμα μετά από στροβιλισμό μετά γέλωτος.

Ό,τι σπάει ξανακολλάει

Είμαι από εκείνες που η ερωτική τους ζωή είναι "στιγματισμένη" με λίγα αλλά πολύ δυνατά κωμικοτραγικά περιστατικά. Από σκηνικό με ανώμαλο ματάκια, τον οποίο το έτερον ήμισυ κυνηγούσε με τα βρακιά κατεβασμένα σε ερημική παραλία, μέχρι κάταγμα πέους. Ανάλογη και η ιστορία που θα αφηγηθώ ακολούθως και η οποία θα μπορούσε να έχει άνετα τον τίτλο "Love Hurts".

Μεσημεράκι, εγώ σε κοπάνα από τη δουλειά (από την ιστορία μας χωρίζουν αρκετά χρόνια, τότε δεν ήμουν τόσο επαγγελματικά ενσυνείδητη όσο τώρα), εκείνος- η σχέση μου ντε- ρεπάρει και τι καλύτερη συνθήκη απ' αυτή για να έρθουμε λίγο πιο κοντά. 

Εκεί που λες, που ερχόμασταν πιο κοντά, σε μια στιγμή έξαρσης πάθους, αλλαγής στάσης και πάνω απ' όλα λάθος συννενόησης (εγώ κατάλαβα ότι προχωράμε σε ιεραποστολικό εκείνος ότι συνεχίζουμε με μία παραλλαγή του doggy), κοπανάνε τα κεφάλια μας και για την ακρίβεια το κρανίο μου με το στόμα του. Και του 'σπασε το δόντι. 

Όχι ο άνω αριστερός δεύτερος προγόμφιος που δεν φαίνεται- προφανώς δεν μασούσαμε στραγάλια- αλλά το πιο μπροστινό από τα μπροστινά δόντια, το ένα από τα δύο κεντρικά, έσπασε στα δύο. Είδαμε το κομμάτι να πέφτει στο πάπλωμα. Σταματήσαμε ό,τι κάναμε, αρχικά φρικάραμε, μετά γελάσαμε- εγώ πιο πολύ, εκείνος με το στόμα κλειστό και καλυμμένο με τη χούφτα. 

Την επόμενη μέρα νωρίς το πρωί κι αφού είχε περάσει ένα βράδυ κλεισμένος στο δωμάτιο, ο καψερός (καλή του ώρα εκεί που είναι) τύλιξε το απομεινάρι δοντιού σε μια χαρτοπετσέτα και πήγε στον οδοντίατρο. Εξαιρετική λεπτοδουλειά ο γιατρός, έχω να πω. 

Η Αγκάθια Κρίστι

Υπήρχε πάθος κακά τα ψέματα. Ήταν ο πιο άσχημος άντρας που είχα ποτέ στη ζωή μου αλλά για κάποιον περίεργο λόγο εμένα με τραβούσε πολύ. Κάπου ενδιάμεσα στην τρέλα, λοιπόν, με αρπάζει και με πηγαίνει στον πάγκο της κουζίνας. 

Στο περβάζι, λοιπόν, είχα διάφορα γλαστράκια και διακοσμητικά -τι τα ήθελα! Για πότε βρέθηκε το κακτάκι πάνω στο κεφάλι μου ούτε που το κατάλαβα.  Τα αγκάθια του χώθηκαν στα μαλλιά μου και η συνέχεια ήταν τουλάχιστον κωμική. 

Απλά φαντάσου έναν γυμνό άντρα να προσπαθεί να σου βγάλει τα αγκάθια από το κεφάλι. Δεν περιγράφω άλλο.   

O #proudtobedad

Ήμουν γύρω στα 19. Πηγαίνω κυρία στο σπίτι του τότε συντρόφου μου για να δούμε ταινία. Η ταινία ήταν βαρετή, οι γονείς του έλειπαν ε, δεν ήθελε και πολύ. Καταλήξαμε να κάνουμε σεξ ανενόχλητοι στο ωραιότατο άδειο σπίτι. 

Πάνω που είχε τελειώσει η φάση, πηγαίνουμε στο δωμάτιό του να ντυθούμε και τσακ ανοίγει η πόρτα και μπαίνει μέσα ο πατέρας του αγοριού μου. Μας κοιτάζει σαστισμένος και αναφωνεί ένα ''Νίκο;''. 

Ο Νίκος χαμογέλασε και με cool ύφος του είπε: Εεε, μπορείς να φύγεις; Εκείνος έμεινε να μας κοιτά για δευτερόλεπτα (έλεος δηλαδή) και έπειτα αποχώρησε. Ένα πράγμα θα πω μόνο και θα σωπάσω: περίμενα ώρες μέσα στο δωμάτιο για να κοιμηθεί ο άνθρωπος και να φύγω τρέχοντας!

Στης εκκλησιάς την πόρτα

Όταν είσαι θερμή γυναίκα, δε μπορείς να προβλέψεις ακριβώς πότε θα σου ρθει η όρεξη για σεξ. Αφού λοιπόν είπα αυτό, έχω ηδη κάνει spoiler τη μισή ιστορία η οποία έλαβε χώρα προφανώς μια ακατάλληλη στιγμή. 

Όταν θέλεις να κάνεις σεξ ένα Αυγουστιάτικο μεσημέρι, ενώ είσαι μέσα στο αυτοκίνητο, χωρίς να οδεύεις προς κάποιο άδειο σπίτι ή κατάλυμα όπου μπορείς να επιδοθείς στο αγαπημένο σου σπορ, τα πράγματα δυσκολεύουν.

 Ήμουν λοιπόν σε ένα νησί με το αγόρι μου και όντας φοβερά αναμμένοι κι οι δυο, γυρνούσαμε γύρω γύρω τους δρόμους με το αμάξι ψάχνοντας για ένα στενό να μας εμπνεύσει και να μην έχει κόσμο. 

Δεν υπήρχε τέτοιο. Έτσι λοιπόν καταλήξαμε να παρκάρουμε με θράσος μπροστά στην πόρτα μιας εκκλησίας. Θέλαμε και την ευχή του. Βρέθηκα λοιπόν εγώ καβάλα στη θέση του οδηγού (και στον ίδιο τον οδηγό), γυμνοί και οι δύο και φοβερά ενθουσιασμένοι με αυτό που συνέβαινε και την πιθανότητα του ορθάνοιχτου public eye. 

Δεν υπολογίσαμε όμως - παρόλο που η εκκλησία δεν είχε κάποια λειτουργία και έδειχνε άδεια - την κυριούλα που μάλλον μαζεύει τα κεριά, σκουπίζει τον ιδρώτα του παπά, τη νεοκόρη ή όπως την λένε (αν και καθόλου νέα δεν ήταν), η οποία φρόντισε να έρθει τη λάθος στιγμή, στο λάθος σημείο και να κοιτάξει με το πιο απειλητικό - τρομακτικό της βλέμμα τον παρτενέρ μου. 

Εκείνος πάγωσε, με ενημέρωσε με πλαγιαστό στόμα για το συμβάν, εγώ ξεκαβάλησα και αποχωρήσαμε όσο πιο γρήγορα μπορούσαμε, ντροπιασμένοι. Κανείς μας δεν θέλησε να εξομολογηθεί έκτοτε.

ladylike.gr



 ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ

 ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 

ΣΤΟ FACEBOOK Ή ΣΤΟ BLOGGER👇

« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID