Η εργασία μας κάνει... ευφυέστερους!

0

Η εργασία είναι συχνά αγχωτική και κουραστική, αλλά θα μπορούσε να μας κάνει πιο έξυπνους;

Θα μπορούσε, είναι η απάντηση.

Νέες μελέτες από νευροεπιστήμονες δείχνουν ότι η εξάσκηση σε ορισμένες νοητικές ικανότητες μπορεί να οικοδομήσει την ικανότητα του εγκεφάλου να επεξεργάζεται πληροφορίες και να επιλύει προβλήματα. Οι ειδικοί λένε ότι η εξάσκηση αυτών των δεξιοτήτων μέσω της εργασίας, μπορεί επίσης να σας βοηθήσει να οξύνετε τις γνωστικές σας ικανότητες.

Αναμφισβήτητα όμως, για να γίνει αυτό χρειάζεται κάτι παραπάνω από το να κάθεστε απλά στο γραφείο σας. Ένας εργαζόμενος πρέπει να έχει κίνητρα και ερεθίσματα, την αντιμετώπιση ολοένα και πιο δύσκολων καθηκόντων για να «γυμνάζει» τον εγκέφαλό του, λέει ο Michael Merzenich, ο κορυφαίος ερευνητής και συγγραφέας του βιβλίου «Soft-Wired», ένα βιβλίο σχετικά με τις πρακτικές εφαρμογές της πλαστικότητας του εγκεφάλου.

Αναλάβετε εργασίες που είναι αρκετά δύσκολες για να κάνετε κάποια λάθη.

Η εκπαίδευση ενηλίκων οδηγεί σε καλύτερες επιδόσεις στα τεστ των αφηρημένων εννοιών και στον έλεγχο της προσοχής του ατόμου, σύμφωνα με μια μελέτη του 2014 από ερευνητές στο Πανεπιστήμιο του Τέξας και στο Πανεπιστήμιο του Ιλλινόις.

Στελέχη και μάνατζερ πρέπει επίσης να αποκλείουν τους περισπασμούς όπως και τα παραϊατρικά και ιατρικά επαγγέλματα, τα οποία απαιτούν από τον εργαζόμενο να μπορεί να βρεθεί αντιμέτωπος με πολλά άτομα που βρίσκονται σε κίνδυνο.

Έχετε μια δουλειά που συνεχώς σας προκαλεί να γίνεστε καλύτεροι.

Μηχανικοί και προγραμματιστές εργάζονται σκληρά σε βασικά εργασιακά καθήκοντα που θα μπορούσαν να οξύνουν τις γνωστικές τους ικανότητες.

Η δουλειά σας επιτρέπει να εξελιχθείτε σε υψηλότερα επίπεδα δεξιοτήτων

Για την κατασκευή πνευματικού δυναμικού, οι εργαζόμενοι πρέπει να ασχολούνται με τον κόσμο και όλες του τις λεπτομέρειες, συμπεριλαμβανομένων των στάσεων και της συμπεριφοράς των ανθρώπων γύρω τους, λέει ο Δρ Merzenich, με βάση την έρευνα του. Μια νεοσύλλεκτη πωλήτρια είναι πιθανό να βελτιώσει τις ικανότητες της καθώς μαθαίνει να ακούσει προσεκτικά, να κατανοεί τι θέλουν οι πελάτες και να απαντά σε εκφράσεις του προσώπου και στη γλώσσα του σώματος.

Οι καλοί διευθυντές πρέπει να μάθουν να παλεύουν με αφηρημένα προβλήματα και να ερμηνεύουν τις τάσεις, ενώ ακονίζουν την ικανότητά τους να διαβάζουν τη διάθεση και τη στάση των συναδέλφων.

Η έρευνα δείχνει ότι οι εκπαιδευτικοί που περνούν τη σταδιοδρομία τους σε πολυσύχναστα σχολεία αλληλεπιδρούν με πολλούς ανθρώπους, διατηρούν τις γνωστικές δεξιότητες περισσότερο από τους προγραμματιστές υπολογιστών, οι οποίοι έχουν πιο προηγμένες τεχνικές δεξιότητες, αλλά συχνά εργάζονται σε λιγότερο ενθαρρυντικό περιβάλλον, λέει ο Δρ Green.

Το είδαμε εδώ

.........................................................................................................................................
loading...


Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε like… η κοινοποιήστε το και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!