Τι κάνουν για να βγάλουν 300.000 την ημέρα η Kendall Jenner και η Gigi Hadid !

0

Το πόσο δημοφιλής είναι κάποιος στο Instagram, μπορεί στις μέρες μας να εκτοξεύσει ή να καταστρέψει μία καριέρα.

Τα νέας γενιάς μοντέλα, μπορεί να μην έχουν την εμπειρία σούπερμόντελ όπως οι Kate Moss και Claudia Schiffer αλλά οι Kendall Jenner, Cara Delevingne και Gigi Hadid είναι καλύτερες από τις προκατόχους τους σε κάτι άλλο, τα social media.

H Jenner είναι ο χρήστης του Instagram με τα περισσότερα likes για το 2015, ενώ έχει 44 εκατ. followers. Η Delevingne και η Hadid μοιράζονται αντίστοιχα 23,9 εκατ. και 10,2 εκατ. followers.

Τα νεαρά μοντέλα έχουν ένα ισχυρό ακροατήριο, το οποίο είναι "χρυσάφι" στα χέρια των εταιρειών ανά τον κόσμο, οι οποίες φυσικά θέλουν να αποκτήσουν πρόσβαση και να διαφημιστούν σε αυτό.

Δεν είναι μυστικό ότι τα social media έχουν γίνει ένα βασικό στοιχείο το οποίο μελετούν οι εταιρείες πριν κλείσουν συμβόλαιο με κάποιο μοντέλο, για να τις εκπροσωπήσει στις πασαρέλες.

Τα μοντέλα της δεκαετίας του '90 έλεγαν, με πρώτη και καλύτερη την Linda Evangalista ότι δεν σηκώνονται από το κρεβάτι για λιγότερα από 10.000 δολάρια την ημέρα. Σήμερα όμως, τα έσοδα που μπορεί να έχει ένα μοντέλο από τα social media είναι πολλαπλάσιο.

Jenner, Hadid και Delevingne μπορούν να κερδίσουν από 125.000 έως 300.000 δολάρια με μόνο ένα post τους στο λογαριασμό του στα social media.

O Frank Spadafora, πρώην υπεύθυνος κάστινγκ είναι σήμερα ιδρυτής και CEO της ομάδας ανάλυσης D'Marie Archive. Η εταιρία του έχει δημιουργήσει μία εφαρμογή, η οποία επιτρέπει στους ατζέντηδες να βλέπουν την "αξία" διαφόρων μοντέλων στα social media και την επιρροή που αυτές έχουν στο κοινό των μέσων κοινωνικής δικτύωσης.

Η συγκεκριμένη εταιρεία έχει βάλει τις Jenner, Delevingne και Hadid στις πρώτες θέσεις της λίστα της.

Η 20χρονη Jenner, η 23χρονη Delevingne και η επίσης 20χρονη Hadid δεν είναι οι μόνες που βγάζουν το... ψωμί τους από τα social media. Οι Karlie Kloss, Behati Prinsloo και Miranda Kerr κερδίζουν από 25.000 έως 50.000 δολάρια για μία μόνο δημοσίευση στον λογαριασμό τους σε Facebook, Twitter και Instagram.

Να... σηκώνεσαι από το κρεβάτι για να βάλεις ένα ποστ αξίας 300.000 δολαρίων και να προσθέσεις μερικά hashtags δεν φαίνεται και άσχημο, αναφέρουν οι International Business Times.

Το είδαμε εδώ

.........................................................................................................................................
loading...


Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε like… η κοινοποιήστε το και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!