Ποια είναι τα 8 τρόφιμα που χτίζουν γερούς μύες;

0

Κάθε άνθρωπος επιδιώκει και προσπαθεί να χτίσει ένα γερό και δυνατό κορμί. Κι όχι μόνο για να είναι αρεστός αλλά και για να είναι υγιής. Τι κρύβει όμως η σύσταση των μυών όταν είναι χτισμένη με ανθυγιεινά τρόφιμα; Μήπως μας ξεγελάει ο όγκος και το περιεχόμενο είναι μόνο ένας σάκος με νερό;   

«Σκάψτε» βαθιά μέσα σας και θα βρείτε τον κάθε μυ να φέρει επάνω τη σφραγίδα των τροφών που καταναλώνετε.   

Κι επειδή δεν μπορείτε να το κάνετε μόνοι σας το έκανε ο καθηγητής Τζεφ Βόλεκ, ερευνητής στο Πανεπιστήμιο του Κονέκτικατ πάνω σε θέματα άσκησης και διατροφής. 

Ποια είναι λοιπόν τα 8 τρόφιμα που χρειάζονται οι μύες;  

Καφές - Σου δίνει περισσότερη ενέργεια και θεωρείται χωνευτικό ρόφημα 

Ελαιόλαδο - Τα  μονοακόρεστα λιπαρά στο ελαιόλαδο βοηθούν τους μυς να διατηρηθούν ακόμη και αν δεν γυμνάζεσαι τόσο συστηματικά. 

Νερό - Το 80% των μυών μας αποτελούνται από νερό 

Αμύγδαλα - Είναι μια πηγή ενέργειας αποτελούμενη από  πρωτεΐνη. Μόλις 1/4 του φλιτζανιού αμύγδαλα περιέχει περίπου 8 γραμμάρια πρωτεΐνης -2 γραμμάρια περισσότερα από το αβγό 

Μπριζόλα -  Είναι γεμάτη με βιταμίνη Β12, ψευδάργυρο και σίδηρο - τα οποία είναι σημαντικά για την ανάπτυξη των μυών 

Αβγά - Η πρωτεΐνη αυγού θεωρείται ότι την υψηλότερη βιολογική αξία από όλα τα τρόφιμα. 

Σολομός -Έχει 25 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά 100 γραμμάρια και είναι γεμάτος με βιταμίνη D και λιπαρά οξέα. 

Γιαούρτι - Οι πρωτεΐνες του γιαουρτιού παρέχουν αμινοξέα που χρειάζονται οι μύες για να επανέλθουν στο κανονικό, και οι υδατάνθρακες τους “γεμίζουν” ξανά με ενέργεια. 



.........................................................................................................................................
loading...


Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε like… η κοινοποιήστε το και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!