1 στους δύο 2 Ευρωπαίους προτιμά να στερηθεί τον καφέ παρά το Ίντερνετ στο κινητό!

0

Αναντικατάστατο ρόλο στη ζωή των καταναλωτών παίζει, πλέον, το mobile internet, με περίπου έναν στους δύο Ευρωπαίους να δηλώνει ότι προτιμά να στερηθεί, για μία εβδομάδα, τον καφέ, τις ταινίες ή το Γυμναστήριο, παρά το Ίντερνετ στο κινητό. 

Νέα μελέτη που έγινε τον Σεπτέμβριο του 2014 της Boston Consulting Group (BCG) διαπιστώνει ότι, για τους Ευρωπαίους καταναλωτές, η πρόσβαση στο Διαδίκτυο από το κινητό τηλέφωνο είναι πιο απαραίτητη από ποτέ. Προς επίρρωσιν αυτού, ποσοστό 77% μεταξύ των Ευρωπαίων δηλώνει ότι θα άντεχε να κόψει για μία εβδομάδα το fast food, το 68% τη σοκολάτα και το 58% το αλκοόλ, αλλά όχι να χάσει τη mobile internet σύνδεση του.

Την εξάρτηση του Ευρωπαίου καταναλωτή από το smartphone του και την πρόσβαση στο Διαδίκτυο από το κινητό υπογραμμίζει η διαπίστωση της έρευνας ότι σε ποσοστό 22% οι συμμετέχοντες δηλώνουν ότι θα μπορούσαν να ζήσουν για μία εβδομάδα χωρίς αυτοκίνητο, αλλά όχι χωρίς mobile internet.

Εντυπωσιακό είναι το εύρημα της έρευνας, σύμφωνα με το οποίο το 17% των Ευρωπαίων καταναλωτών θα δεχόταν να στερηθεί το σεξ από το να μην έχει πρόσβαση στο Διαδίκτυο από το κινητό, ενώ ένα 9% απαντά ότι θα ήταν πρόθυμο να ξεχάσει το πρωινό ντους προκειμένου να μπορεί να “σερφάρει” στο Διαδίκτυο από το κινητό του.


Διακοπές ή mobile internet

Τον κομβικό ρόλο των “έξυπνων” κινητών, στη ζωή του σύγχρονου καταναλωτή, επιβεβαιώνει ευρύτερη έρευνα της BCG, που διενεργήθηκε σε δείγμα 7.500 καταναλωτών σε έξι χώρες του κόσμου: ΗΠΑ, Γερμανία, Νότιος Κορέα, Βραζιλία, Κίνα και Ινδία. Από την έρευνα προκύπτει ότι η πλειοψηφία των συμμετεχόντων θα ήταν διατεθειμένη να στερηθεί τις διακοπές ή τις εξόδους για φαγητό για έναν ολόκληρο χρόνο από το να χάσει το smartphone του.

Σύμφωνα με τα ευρήματα της ίδιας έρευνας, η πλειοψηφία των ερωτηθέντων σε Κίνα και Νότιο Κορέα δηλώνει ότι, αν έπρεπε να επιλέξει ανάμεσα στο να χάσει την ευρυζωνική σύνδεση στο Διαδίκτυο που διατηρεί στο σπίτι και να βγει έξω χωρίς κινητό, θα επέλεγε το πρώτο.

Μεγαλύτερες ταχύτητες

Οι συντάκτες της έρευνας διαπιστώνουν ότι οι συνεχείς βελτιώσεις σε συσκευές, δίκτυα και υπηρεσίες, σε συνδυασμό με τη διαρκή μείωση του κόστους, αναδεικνύουν τα κινητά και το mobile internet στην ταχύτερα υιοθετούμενη - από το καταναλωτικό κοινό - τεχνολογία όλων των εποχών.

Την πολύ στενή σχέση του σύγχρονου καταναλωτή με το κινητό του και τη χρήση του mobile internet υπογραμμίζουν τα στοιχεία της έρευνας, σύμφωνα με τα οποία το 90% των χρηστών υπηρεσιών 3G και 4G ζητούν ακόμη μεγαλύτερες ταχύτητες και μεγαλύτερη κάλυψη.

Το είδαμε εδώ

.........................................................................................................................................
loading...


Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε like… η κοινοποιήστε το και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!