6 συμβουλές για την επιλογή αθλητικών παπουτσιών

0

Το τρέξιμο και το περπάτημα είναι από τις πιο αγνές και πιο φυσικές μορφές άσκησης. Η επιλογή λάθος αθλητικών παπουτσιών θα μπορούσε να σας οδηγήσει στον καναπέ του σπιτιού σας με νάρθηκες ή με πόνους στα πέλματα αντί να απολαμβάνετε τον καθαρό αέρα. Τη στιγμή που η αγορά του κατάλληλου παπουτσιού φαίνεται να απαιτεί ένα προηγμένο πτυχίο, οπλιστείτε με κάποιες βασικές γνώσεις για τα πόδια σας και τις συγκεκριμένες ανάγκες τους.

Μην μετατρέπετε τα παπούτσια σας για πολλαπλές χρήσεις

Τα παπούτσια για περπάτημα είναι πιο σκληρά, τα παπούτσια για τρέξιμο είναι πιο ευέλικτα με επιπλέον απορρόφηση των κραδασμών. Αν κάνετε και τις δύο δραστηριότητες, αγοράστε ένα ζευγάρι για την κάθε περίπτωση.

Γνωρίστε τα πόδια σας

Σίγουρα, όλοι έχουμε δέκα δάχτυλα και δύο φτέρνες, αλλά πέρα ​​από αυτό, τα πόδια «έρχονται» σε μια ποικιλία σχημάτων. Η γνώση, λοιπόν, των ιδιορρυθμιών των ποδιών σας είναι το κλειδί για να επιλέξετε το σωστό ζευγάρι. Οι περισσότερες μεγάλες μάρκες προσφέρουν ένα μοντέλο για να ταιριάζουν σε κάθε τύπο ποδιού.

Ένας τρόπος για να καθορίσετε το σχήμα του ποδιού σας είναι να προβείτε σε ένα "υγρό τεστ". Βρέξτε τα πόδια σας, πατήστε σε ένα κομμάτι καφέ χαρτί και αφήστε τα ίχνη σας. Ή απλά δείτε πριν πετάξετε το τελευταίο ζευγάρι παπουτσιού σε ποιο σημείο υπέστη φθορά.

Αν το αποτύπωμά σας στο χαρτί παρουσιάζει ολόκληρο το πέλμα του ποδιού σας με μία μικρή καμπύλη στο εσωτερικό ή αν τα παπούτσια σας έχουν υποστεί φθορά στην εσωτερική πλευρά, αυτό πιθανόν να σημαίνει ότι έχετε υπερπρηνισμό. Ο υπερπρηνισμός μπορεί να δημιουργήσει επιπλέον φθορά στο εξωτερικό της φτέρνας. Αγοράστε ένα παπούτσι με ένα χαρακτηριστικό κίνησης-ελέγχου για τη μέγιστη υποστήριξη.

Αν το αποτύπωμα δείχνει μόνο ένα μέρος των μπροστινών ποδιών ή αν τα παπούτσια σας φθείρονται κυρίως στην εξωτερική άκρη και έχετε υψηλή καμάρα, τότε έχετε κοιλοποδία. Αγοράστε ένα μαλακό παπούτσι με μαλακή σόλα.

Έχετε ουδέτερη καμάρα αν το αποτύπωμα σας έχει μια ξεχωριστή καμπύλη κατά μήκος του εσωτερικού και τα παπούτσια σας φθείρονται ομοιόμορφα. Ψάξτε για ένα σταθερό παπούτσι, το οποίο έχει το σωστό μίγμα κραδασμών και υποστήριξης.

Αλλαγή μεγέθους

Μετρήστε συχνά το πόδι σας. «Είναι μύθος ότι το μέγεθος του ποδιού δεν αλλάζει στους ενήλικες» λέει ο Steven Raiken, MD. «Αλλάζουν καθώς γερνάμε, οπότε πρέπει να μετράτε τα πόδια σας δύο φορές τον χρόνο. Τα μεγέθη διαφέρουν επίσης μεταξύ των εμπορικών εταιρειών.»

Αγοράστε προς το τέλος της ημέρας. Και αυτό γιατί τα πόδια διογκώνονται κατά τη διάρκεια της ημέρας, επεκτείνονται, ενώ τρέχετε ή περπατάτε. Έτσι, τα παπούτσια σας θα πρέπει να ταιριάζουν όταν τα πόδια σας είναι στο μεγαλύτερο μέγεθός τους.

Μην πιστεύετε στο σπάσιμο

Τα αθλητικά παπούτσια θα πρέπει να είναι άνετα και πρέπει να το αισθανθείτε αμέσως. Περπατήστε ή τρέξτε γύρω από το κατάστημα για να βεβαιωθείτε ότι είναι αναπαυτικά.

Η τεχνολογία τους

Σκέφτεστε πως μερικά μοντέλα για τρέξιμο ταιριάζουν καλύτερα σε μια διαστημική αποστολή, αλλά ορισμένα αθλητικά παπούτσια έχουν έρθει για έναν σκοπό. Η τεχνολογία τους με τζελ, φρέον ή αέρα παρέχουν επιπλέον απορρόφηση των κραδασμών. Αυτά τα χαρακτηριστικά είναι ιδιαίτερα καλά για τους ανθρώπους που έχουν την τάση να πονούν στη φτέρνα, λέει ο Raiken.

Η αντικατάσταση

Το μέσο ζευγάρι παπουτσιών για τρέξιμο πρέπει να αντικατασταθεί μετά από 350-400 χιλιόμετρα χρήσης, λέει ο Clifford Jeng. Σημαντικό, επίσης, είναι το πώς νιώθετε εσείς οι ίδιοι με τα παπούτσια σας. Μόλις το πίσω μέρος του πέλματος έχει φθαρεί ή το παπούτσι είναι λιγότερο υποστηρικτικό, ήρθε η ώρα να βγείτε για βραδινά ψώνια.

Το είδαμε εδώ

.........................................................................................................................................
loading...


Αν σας άρεσε το άρθρο κάντε like… η κοινοποιήστε το και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!