BREAKING NEWS
latest

Η Μπλέικ Λάιβλι μας προτείνει 3 τρόπους για να φοράμε το άρωμά μας!


Περιμέναμε να μιλάει με τις ώρες η Μπλέικ Λάιβλι για το άρωμα το οποίο εκπροσωπεί. Αντί γι'αυτό, σε πρόσφατη... συνέντευξή της, μας είπε τρόπους για να το φοράμε. Δες ποιοι είναι αυτοί..

Ανάμειξέ το με το άρωμα ενός άντρα

Παρόλο που το άρωμά σου μπορεί να μυρίζει εκπληκτικά, μπορείς να το αναμείξεις και με άλλα αρώματα για να το κάνεις ακόμα πιο ιδιαίτερο. "Μου αρέσει να ανακατεύω τις πιο γυναικείες μυρωδιές, όπως είναι το τριαντάφυλλο και το γιασεμί με πιο ανδρικές μυρωδιές, όπως είναι το δέρμα", είπε.

Άφηνέ το σαν σουβενίρ

"Όταν είμαι σπίτι τα Χριστούγεννα ψεκάζω ένα παλιό μου πουλόβερ με το άρωμά μου για τη μαμά μου πριν φύγω. Το να μυρίζεις κάτι οικείο είναι τόσο όμορφο", είπε.

Ψέκαζε τα μαλλιά σου

Ε ναι, λοιπόν. Η Μπλέικ είναι από αυτά τα κορίτσια που ψεκάζουν στον αέρα και έπειτα περπατάνε μέσα από το άρωμα για να μοσχομυρίζουν ολόκληρες. Κάν' το και εσύ έτσι ώστε να μυρίζουν υπέροχα ακόμα και τα μαλλιά σου.


Το είδαμε εδώ




 ΚΟΙΝΟΠΟΙΗΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ ΣΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΣΑΣ

 ΣΧΟΛΙΑΣΤΕ ΤΟ ΑΡΘΡΟ 

ΣΤΟ FACEBOOK Ή ΣΤΟ BLOGGER👇

« PREV
NEXT »

Facebook Comments APPID